بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سیدجلال خط قرمز همه ماست/ مصدومان برسند، پرسپولیس در دربی مشکلی ندارد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۷۲۹۴
سیدجلال خط قرمز همه ماست/ مصدومان برسند، پرسپولیس در دربی مشکلی ندارد
پیشکسوت پرسپولیس به پیروزی قرمزپوشان مقابل استقلال امیدوار است.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیم پرسپولیس برابر سپاهان اظهار داشت: بازی در دقایق اول تحت اختیار سپاهان بود اما از دقیقه 20 به بعد پرسپولیس ابتکار عمل را در دست گرفت و روی دروازه حریف صاحب موقعیت هایی شد که با بدشانسی از دست رفت. روند کار در نیمه دوم به نفع پرسپولیس بود که برتری اش را با یک گل به حریف تحمیل کرد. در ادامه سپاهان روی یک اتفاق و توپی که به سیامک نعمتی برخورد کرد و تغییر مسیر داد، با خوش شانسی به گل رسید.

او در ادامه تاکید کرد: اگر پنالتی های نیمه اول برای پرسپولیس اعلام شده بود، جایی برای جبران نتیجه برای سپاهان باقی نمی ماند و پرسپولیس با پیروزی شیرین و دلچسبی به تهران باز می گشت.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در این فصل با اعلام کارشناسان داوری تیم پرسپولیس از بابت داوری بارها متضرر شده است و این بار هم این بدشانسی مانع از این شد که پرسپولیس به حقش در این بازی برسد و با امتیازات کامل به تهران بازگردد. اینجاست که اهمیت و نیاز استفاده از VAR در ایران احساس می شود و مسئولان باید فکری به حال حل مشکلات داشته باشند.

مهاجم اسبق پرسپولیس ضمن تقبیح اتفاقات پایان بازی به خبرنگار برنا گفت: واقعا جای تاسف است که در اصفهان به اسطوره فوتبال ایران بی حرمتی می شود. سیدجلال خط قرمز همه پرسپولیسی ها و اهالی فوتبال است. او به عنوان یکی از قدیمی های فوتبال ایران سال های سال در خدمت سپاهان بود و در تیم ملی هم حضور ویژه ای داشت و واقعا متاسفم یک بازیکن جوان به خودش اجازه می دهد که به سیدجلال بی احترامی کند. امثال این آقایان باید بدانند اگر حرمت چهره هایی مثل حسینی را حفظ نکنند، در سال های بعد جوان هایی هم پیدا می شوند که به خودشان بی احترامی کنند. متاسفانه سپاهانی ها نه حرمت سیدجلال را حفظ کردند و نه رسم مهمان نوازی را به جا آوردند. در بازی رفت کوچکترین بی احترامی به آنها نشد اما در اصفهان همه دیدند که هر  بلایی خواستند بر سر  پرسپولیس آوردند.

طاهرزاده که خاطره گلزنی‌اش در دربی خداحافظی فرشاد پیوس از ذهن‌ها پاک نمی‌شود در آستانه دیدار پرسپولیس برابر استقلال در مورد این بازی تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و می تواند پیروز دربی باشد. فقط همه ما امیدوار هستیم مصدومان پرسپولیس به این بازی برسند و دست کادر فنی برای استفاده از همه نیروهایش باز باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد، من اطمینان دارم تیم گل محمدی با نتیجه ای خوب در دربی به پیروزی دست پیدا می کند. 4

نظر شما