انجام صحت‌سنجی متقاضیان نوجوان در ۵ استان دیگر؛

وکیلی: به دنبال اتمام روند تست‌گیری‌ تا اوایل تیرماه هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۸۰۷۶
وکیلی: به دنبال اتمام روند تست‌گیری‌ تا اوایل تیرماه هستم
تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401، در 5 استان دیگر انجام شد.

به گزارش برنا، تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱، در 5 استان دیگر انجام شد. محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان 1401 در نظر دارد کار تست‌گیری 31 استان متقاضی را تا دهه اول تیرماه سال جاری به اتمام برساند.

فاز اول تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال 1401، بعد از تعویق 10 روزه به دلیل موج چهارم کرونا، از تاریخ اول اردیبهشت ماه آغاز شد و طی آن 184 متقاضی در دو استان تهران و البرز صحت‌سنجی شدند.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ با اشاره به تداوم روند تست‌گیری در 5 استان دیگر گفت: در حال حاضر به جز استان تهران و البرز در استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان کار استعدادیابی را تمام کردیم. امروز هم فاز دوم استعدادیابی در استان مازندران را برگزار می‌کنیم. چون این استان را به دو منطقه جغرافیایی شرقی و غربی تقسیم کرده‌بودیم.

او با اشاره به پی‌گیری روند تست‌گیری از روز جمعه (24 اردیبهشت) در استان قزوین افزود: استعدادیابی دو استان قزوین و زنجان را روز جمعه به میزبانی قزوین انجام می‌دهیم. از آن‌جا که تعداد متقاضیان استان زنجان محدود است، تصمیم بر آن شد تا کار تست‌گیری این استان در قزوین صورت گیرد. در واقع استان‌هایی که تعداد متقاضیانشان کم باشد، کار تست‌گیری‌شان در استان‌‌های همجوار و نزدیک صورت می‌گیرد.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور در تلاش هستیم کار تست‌گیری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست PCR در گروه‌های کوچک در استان‌ها پی‌گیری کنیم تا از تردد متقاضیان به تهران جلوگیری کنیم. در واقع به دنبال آن هستیم که با کم‌ترین خطر، بالاترین بهره‌وری را داشته باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان پسر 1401 تاکید کرد بعد از اتمام تست‌گیری در استان قزوین، به فاصله یک الی دو روز و احتمالا در تاریخ 26 یا 27 اردیبهشت، کار صحت‌سنجی استان گیلان آغاز خواهد شد.

وکیلی اما امیدوار است کار صحت‌سنجی متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ در 31 استان را ظرف یکی دو ماه آینده به پایان برساند: در تلاش هستم در اسرع وقت زیربنای تیم نوجوانان 1401 را پایه‌ریزی کنم. به همین دلیل برنامه‌ریزی‌مان این است تا ضمن درنظر گرفتن شرایط متقاضیان و خانواده‌هایشان، در بازه زمانی پایان خرداد تا دهه اول تیرماه تست‌گیری 31 استان را به اتمام برسانیم.

گفتنی است، ثبت‌ نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ از چهارم اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ (پایان مهلت)، یک هزار و ۱۹۶ بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.  

نظر شما