صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کند/ موفقیت استقلال در آسیا کار کمالوند نیست

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۸۲۴۰
مجیدی از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده کند/ موفقیت استقلال در آسیا کار کمالوند نیست
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کادر فنی استقلال باید از نظر روحی و روانی بازیکنان را ریکاوری کند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: شکست مقابل ذوب آهن در دیداری که به عنوان پیش دربی بود، از نظر روحی می تواند بازیکنان استقلال را تحت تاثیر قرار دهد. هم از این نظر که استقلال فرصت خوبی برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست داد هم اینکه آبی ها بعد از ذوب آهن دربی را در پیش داشتند و شکست در این بازی ممکن است بازیکنان را از نظر روحی تحت تاثیر قرار دهد که این هنر کادر مربیگری است که باید بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده دربی کند. استقلالی ها به خوبی می دانند که دربی با همه بازی ها تفاوت دارد و استقلال می تواند با برد در این دیدار خودش را هم از نظر روحی و هم از نظر جایگاه در جدول بالا بکشد.

او ادامه داد: اگر استقلال در دربی نتیجه نگیرد ادامه کار سخت تر می شود. این بازی در روند استقلال برای ادامه لیگ و موفقیت در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به نظر من یکی از مهم ترین عوامل موفقیت استقلال در آسیا حضور 20 روزه تیم در اردو و تغذیه و تمرین مناسب و منظم بود. همین کنار هم بودن هارمونی و هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد می کند اما به نظر می رسد استقلالی ها بعد از بازگشت از عربستان خیلی مراقب سبک زندگی خود نبودند و از آن هارمونی و هماهنگی لازم دور شدند. همین باعث شد در دیدار مقابل ذوب آهن شاهد ناهماهنگی هایی بین استقلالی ها باشیم. موفقیت در لیگ قهرمانان می‌تواند دلایل مختلفی چون متمرکز بودن بازی‌ها، تغذیه مناسب، شرایط اردویی و بسیاری دیگر از عوامل داشته باشد اما حالا مهم‌ترین وظیفه کادر فنی این است که بازیکنان آسیا را فراموش کنند و به لیگ فکر کنند.

ورمزیار درباره دربی گفت: دربی همواره بازی مهم و متفاوتی بوده است. نتیجه گرفتن در این دیدار هیچ ربطی به جایگاه تیم ها در جدول و بازی های قبلی ندارد. تجربه این را بارها ثابت کرده و الان هر دو تیم به یک اندازه شانس برد دارند. کادر فنی استقلال باید از نظر روحی و روانی بازیکنان را ریکاوری کند و به آنها انگیزه بدهد. پرسپولیس هم نقاط ضعفی دارد که قطعا کادر فنی استقلال آنها را آنالیز کرده و می تواند از آن نقاط به این تیم ضربه بزند.

مربی اسبق استقلال درباره ضعف خط دفاعی گفت: به طور حتم تمام تیم‌ های لیگ از ضعف خط دفاعی استقلال آگاه هستند و آن را به طور کامل آنالیز می‌کنند. به نظرم کادر استقلال باید هرچه زودتر این مشکل را برطرف کند چرا که نه تنها لیگ را در پیش داریم بلکه باید در بازی‌های آسیایی نیز این مشکل را حل کنیم تا تیم های دیگر نتوانند به تیم ضربه بزنند. مجیدی باید در این دیدار بیشتر احتیاط کند و وظایف دفاعی برای تک تک بازیکنان تعریف کند چون پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد.

ورمزیار درباره جدایی فراز کمالوند از استقلال و اینکه آیا رفتن او به این تیم ضربه می زند یا نه، بیان کرد: موفقیت استقلال در آسیا را نمی توان به حضور فراز کمالوند ربط داد چون مربیگری یک کار گروهی است. نتایج استقلال در لیگ برتر و قهرمانان آسیا به واسطه کار گروهی بدست آمده است. البته این را منکر نیستم که کمالوند هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار کادر فنی بوده است. او می‌توانست با ماندن به تیم کمک کند اما باید به او و تصمیمش احترام بگذاریم و به شخصه برای فراز آرزوی موفقیت می‌کنم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز