محمدرضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای حضور در المپیک بی‌تجربه نیستیم/ اعتماد به مربی ایرانی کار درستی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۶:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۸۳۳۸
برای حضور در المپیک بی‌تجربه نیستیم/ اعتماد به مربی ایرانی کار درستی بود
کارشناس والیبال کشور گفت: مسابقات المپیک با همه رویدادهای ورزشی دنیا متفاوت است.

محمدرضا دامغانی، کارشناس والیبال درباره شرایط تیم ملی ایران جهت حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که بین فدراسیون و آلکنو شده این بازی‌ها به منزله رقابت های تدارکاتی برای ملی پوشان خواهد بود. قطعا این مسابقات می تواند میدان خوبی برای سنجیدن عیار بازیکنانی باشد که قرار است در لیست 12 یا 14 نفره المپیک قرار بگیرند و از طرفی فرصت مناسبی است تا آلکنو هم به شناخت بهتر و بیشتری نسبت به تیم کشورمان برسد. البته که تیم ملی ایران تیم کم تجربه ای نیست و قطعا می‌تواند در این مسابقات عملکرد قابل قبولی را ارائه بدهد.

او درمورد نتیجه احتمالی ایران در المپیک گفت: المپیک با همه رویدادهای ورزشی دنیا متفاوت است. حالا جدا از تیم ملی کشورمان سایر 11 تیم حاضر در این مسابقات با یک برنامه ریزی چهارساله شرکت می کنند. همه به دنبال موفقیت هستند و تیم ملی هم قبلا تجربه المپیک را داشته است و مدتهاست که تعداد خوبی بازیکن لژیونر دارد. همه این موارد در نتیجه گرفتن موثر خواهد بود. فکر می کنم در مرحله مقدماتی بازی های خوبی داشته باشیم اما در ادامه قطعا با دشواری همراه خواهد بود.

دامغانی در پایان با اشاره به انتخاب بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی توضیح داد: ما پیش از این هم شاهد حضور مربی ایرانی در کنار تیم بودیم، مرحوم مدنی قبلا نتایج خوبی را با تیم ایران به دست آورده است. به نظرم دیگر زمان آن هم رسیده بود که فدراسیون به مربیان داخلی اعتماد کند اما الان نگرانی بیشتر جامعه والیبال بخاطر این است که عطایی همزمان هدایت دو تیمی را برعهده دارد که باید در فاصله سه روز در دو رویداد مهم شرکت کنند وگرنه کارنامه عطایی مشخص است. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه