تقابل‌های تماشایی به دور از دربی؛

قلعه‌نویی انتقام می‌گیرد؟!/ استقلالی‌ها چشم در چشم هم

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۸۳۳۹
قلعه‌نویی انتقام می‌گیرد؟!/ استقلالی‌ها چشم در چشم هم
بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از امروز با برگزاری دیدارهای ویژه‌ای آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ در حالی بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر تحت تاثیر برگزاری دربی سرخابی ها پیگیری می شود، شاهد دیدارهای حساسی در حاشیه برگزاری دربی 95 هستیم.

در زیر بازی های دیگر هفته بیست و سوم را مرور می کنیم.

گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان

قلعه‌نویی انتقام می‌گیرد؟!      

در اولین بازی امروز در هفته بیست و سوم شاگردان امیر قلعه نویی در دیداری خانگی باید به مصاف ذوب آهن بروند. گل گهر که در آخرین بازی اش در لیگ برتر در دیداری معوقه در اهواز به مصاف فولاد رفت در این دیدار توفیقی نداشت و با شکست کار خود را به پایان رساند تا حالا برای جبران مافات تلاش کند. در آن سوی میدان ذوب آهن مجتبی حسینی در بازی اخیرش برابر استقلال دست به کار بزرگی زد و موفق شد با 2 گل شاگردان فرهاد مجیدی را در تهران شکست داده و با 3 امتیاز ارزشمند به اصفهان بازگردد. شکست اخیر شاگردان قلعه نویی باعث شد امتیازات این تیم در عدد 32 باقی مانده و در رده چهارم جدول بایستد. این در حالی بود که ذوبی ها با پیروزی شیرین در تهران 21 امتیازی شدند تا کمی از منطقه خطر دور شده و به پله سیزدهم جدول برسند؛ هرچند که این رتبه هنوز برای ذوبی ها حاشیه امنیت لازم برای بقا در لیگ برتر را ایجاد نمی کند!

نساجی مازندران - فولاد خوزستان

شمال و جنوب به هم رسیدند

شاگردان ساکت الهامی که پیروزی شیرین و خوبی را در هفته قبل برابر مس رفسنجان به دست آوردند در دیداری خانگی برای کسب موفقیت دیگری به میدان می روند.

نساجی که شرایط ویژه ای در جدول رده بندی دارد در هفته قبل در حالی در رفسنجان به مصاف مس رفت که موفق شد با برتری یک بر صفر، 3 امتیاز ارزشمندی را به دست آورده و با روحیه و شرایط ویژه ای برای بقا در لیگ برتر بجنگد. شاگردان ساکت الهامی در چنین شرایطی خود را برای دیدار خانگی برابر فولاد آماده می کنند. این در حالی است که شاگردان نکونام که خسته و ناکام از رقابت های لیگ قهرمانان به ایران بازگشتند در آخرین بازی خود که دیداری معوقه برای این تیم محسوب می شد، موفق شدند در اهواز به پیروزی یک بر صفر برابر فولاد دست پیدا کنند و حالا کمی از خاطرات تلخ حذف از آسیا را فراموش کنند. در چنین شرایطی تقابل الهامی و نکونام می تواند جدال تماشایی را در قائمشهر رقم بزند.

آلومینیوم اراک - پدیده خراسان

استقلالی‌ها چشم در چشم هم

در یکی دیگر از بازی های این هفته از لیگ برتر در اراک شاهد رویارویی شاگردان علیرضا منصوریان برابر تیم مهدی رحمتی خواهیم بود تا جدال این دو استقلالی، سوژه اول و آخر این دیدار به شمار بیاید.

آلومینیوم که در هفته قبل پیروزی ویژه ای را در آبادان برابر نفت داشت و موفق شد با برتری یک بر صفر، 3 امتیاز کامل آن دیدار را به اندوخته های قبلی خود اضافه کند، حالا در بازی خانگی به مصاف تیم پدیده می رود. شاگردان مهدی رحمتی که 2 هفته ای با دیدارهای معوقه روبرو شده اند، در حالی برای این بازی راهی اراک شده اند که از 20 بازی قبلی خود با 25 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفته اند و برای دیدار برابر آلومینیوم به دنبال پیروزی و کسب امتیازات کامل در این بازی خارج از خانه خود هستند. بدون شک تقابل منصوریان و رحمتی در این بازی، تقابل جالبی را رقم خواهد زد.

تراکتور تبریز - صنعت نفت آبادان

نبرد مهم در تبریز

در حالی که اخبار عجیب و غریبی از اردوی تراکتوری ها به گوش می رسد، شاگردان رسول خطیبی در دیداری خانگی روبروی صنعت نفت آبادان به میدان می روند.

تراکتوری ها در شرایطی خود را برای تقابل با شاگردان سیروس پورموسوی آماده می کنند که این تیم پس از موفقیت های اخیرش در آسیا در لیگ برتر برابر پیکان قرار گرفت، دیداری که قرمزهای تبریزی طی آن در برابر شاگردان مهدی تارتار در تهران به تساوی یک- یک بسنده کردند و با یک امتیاز به خانه بازگشتند.

به نظر می رسد تراکتوری ها که در بازی قبل مهره هایی چون دژاگه و شجاعی را به خاطر مسائل غیر فوتبالی در اختیار نداشتند حالا با بحران های ویژه ای روبرو باشند و به نظر می رسد باز هم باید شاهد رفت و آمدهایی در بدنه این تیم و باشگاه برای چندمین بار در این فصل باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز