محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برابر استقلال تیم برتر خواهد بود/ در دربی نفسم بالا نمی‌آمد!

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۸۳۵۸
پرسپولیس برابر استقلال تیم برتر خواهد بود/ در دربی نفسم بالا نمی‌آمد!
ستاره پرسپولیس در زمان سرمربیگری آری هان هلندی در این تیم گفت: پرسپولیس در حال حاضر در خطوط سه گانه‌اش شرایط خوبی دارد.

محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا شرایط تیم پرسپولیس را خوب و مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص اظهار داشت: پرسپولیس با حفظ اسکلت و ساختار خوب خود در چند سال اخیر نشان داده قویترین تیم غرب آسیا است و حتی می تواند در فصل جاری با قهرمانی در آسیا به بدشانسی های خود برابر شرقی ها هم پایان دهد. پرسپولیس در چند سال اخیر شرایط خوبی را برای حفط اسکلت خود داشته و در پایان هر فصل با تقویت خود خلا نفراتی را که از تیم جدا شده اند را پوشانده و تیم را به خوبی تقویت کرده است. تاکید این ادعا 4 سال قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر است که امیدوارم امسال بچه ها موفق شوند پنجمین قهرمانی را با حفط این روند به دست آورند.

هافبک اسبق پرسپولیس درمورد دربی و شرایط این دیدار گفت: این یک بحث کلیشه ای است اما به طور حتم بحث این دیدار از همه بازی ها جدا است و کاری به شرایط و اوضاع تیم ها در جدول ندارد. تنها اتفاق بد این بازی غیبت هواداران و سکوهای خالی است که حال و هوای خاص این دیدار را تحت تاثیر قرار داده است. البته این موضوع باعث می شود بازیکنان دو تیم با استرس و فشار کمتر در زمین حاضر شده و به فوتبال بپردازند. مثل بازی رفت که دیداری پراتفاق و پرگل از کار درآمد. در مجموع کری های این بازی برای هواداران و بازیکنان و اعضای دو تیم وجود دارد و این دیدار را از هر جهت به بازی خاصی تبدیل کرده است.

مامانی با اشاره به قدرت خطوط سه گانه پرسپولیس در شرایط فعلی، تصریح کرد: پرسپولیس در حال حاضر در خطوط سه گانه اش شرایط خوبی دارد. خط دفاع این تیم با آمار گل زده ای که دارد، نشان داده است که توانسته حضور موفقی داشته باشد. در خط میانی و خط حمله هم نفرات خوبی در اختیار کادر فنی قرار دارد و با توجه به نیمکت قدرتمندی که در اختیار مربیان قرار دارد، می توان گفت پرسپولیس نه تنها در دربی بلکه تا پایان فصل می تواند نتایج خوبی را رقم برند.

او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در بازی های اخیر نشان داده با بیشترین تعداد پاس، ایجاد موقعیت و کنترل بازی توانسته از نظر آمار و ارقام شرایط خوبی داشته باشد و با ارائه یک نمایش سیاستمدارانه و با تمرکز بالا می تواند دربی را به سود خود به پایان برساند و پیروز این دیدار باشد.

مامانی درمورد اینکه در این بازی شانس گلزنی را برای کدام بازیکن پرسپولیس متصور است، اظهار داشت: من فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف 2 گل می تواند دربی را به سود خود به پایان برساند و شانس گلزنی در این بازی را برای مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو قائل هستم.

از هافبک اسبق پرسپولیس درمورد خاطره‌اش از دربی سوال کردیم که او در این مورد گفت: اولین دربی عمرم را در زمان مربیگری آری هان در پرسپولیس انجام دادم. آن بازی جو عجیبی در استادیوم حاکم بود و فشار بازی هم زیاد بود. من هم برای اولین بار تجربه بازی در دربی را پشت سر می گذاشتم و حال خاصی داشتم، به طوری که تا 15-10 دقیقه اول بازی نفسم بالا نمی آمد اما رفته رفته هیجانم را کنترل کردم و توانستم عملکرد خوبی را ارائه دهم و آن دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 4/5

نظر شما
پرونده ویژه