میلاد خردمند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج خوبی را رقم بزند/ به موقع واکسینه شدیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۸۵۷۰
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: امیدوارم کاروان ایران در بازی‌های توکیو نتایج خوبی را رقم بزند.

به گزارش برنا، تمرینات ورزشکاران المپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در المپیک توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران رشته‌های المپیکی در چند مرحله واکسینه شدند تا به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود.

میلاد خردمند، عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: تزریق واکسن کرونا برای ورزشکاران در سالی که قرار است المپیک برگزار شود اقدام درست و خوبی بود. جا دارد از وزارت ورزش و جوانان و هم چنین کمیته ملی المپیک بابت پیگیری هایی که داشتند تا همه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قبل از شرکت در این مسابقات این واکسن را دریافت کنند، تشکر کنم. امیدوارم کاروان ایران هم بتواند نتایج خوبی را در این آوردگاه مهم رقم بزند.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در پایان درخصوص آخرین روند آماده سازی تیم برای حضور موفق در توکیو اظهار کرد: تمرینات مان زیر نظر کادر فنی به طور منظم و مستمر انجام می‌دهیم و تا به امروز دو مرحله اردوی خوب را سپری کردیم. آقای کوچکی همواره در کنار تیم است و نکات لازم را در اختیار تیم و بازیکنان می گذارد. مرحله سوم اردوها نیز از اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد اما شهر میزبان آن هنوز مشخص نشده است. 3

نظر شما
پرونده ویژه