برای رسیدگی به اتفاقات حاشیه‌ای در اصفهان؛

تصمیم دور از انتظار کمیته انضباطی برای پرسپولیسی‌ها

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۹۶۴۲
تصمیم دور از انتظار کمیته انضباطی برای پرسپولیسی‌ها
جلسه کمیته انضباطی دیدار پرحاشیه در اصفهان در روز بازی پرسپولیس برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ مسؤلان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درست در روز بازی پرسپولیس و شاهین بندر عامری برای خاطیان بازی پرسپولیس و سپاهان جلسه گذاشتند. این در حالی است که پرسپولیس همان روز در بندر عامری بوشهر و در جام حذفی بازی دارد و طبعاً بازیکنان این تیم نمی‌توانند در کمیته انضباطی حضور پیدا کنند.

طبق اطلاعیه خود فدراسیون فوتبال 3 بازیکن پرسپولیس یعنی سعید آقایی، محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی به خاطر اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان باید پاسخگوی کمیته انضباطی باشند و از خود دفاع کنند. سوال اینجاست که چطور می‌شود پرسپولیسی‌ها هم در کمیته انضباطی باشند و هم در بندر عامری بوشهر؟ به نظر می رسد مسئولان کمیته انضباطی در این زمینه دچار اشتباه شده اند و یا خبر نداشتند که پرسپولیس سه شنبه باید یک بازی خارج از خانه انجام بدهد.

حتی اگر این بازی در تهران هم برگزار می‌شد، بازهم بازیکنان در اردوی قبل از بازی حضور داشتند و نمی توانستند به کمیته انضباطی برود عوامل اجرایی باشگاه پرسپولیس هم قاعدتاً همراه تیم خود به بندر عامری سفر می کنند و توان حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نخواهند داشت مگر اینکه مدیر برنامه های بازیکنان و یا وکیل باشگاه پرسپولیس به جای همه آنها به کمیته انضباطی برود و دفاعیات خود و باشگاه متبوعش را ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز