الناز باجلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

داریوش ارجمند بدون داشتن آگاهی لازم نظر خودش را مطرح کرده است/ مدال‌آوران وزنه‌ برداری فقط مرادی و رستمی نیستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۹۸۵۲
عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان گفت: مدال آوران رشته وزنه برداری فقط سهراب مرادی و کیانوش رستمی نیستند.

الناز باجلانی، عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان، درباره فعالیت این رشته در حوزه بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: حدود سه الی چهار سال است که وزنه برداری در بخش بانوان هم در کشورمان فعالیت خود را آغاز کرده است. طبیعی است که در ابتدا با توجه به نبود آگاهی لازم نگاه ها مثبتی نبود اما خوشبختانه با حمایت های فدراسیون و شخص علی مرادی رییس فدراسیون این شرایط روز به روز بهبود پیدا کرد. خوشبختانه در داخل کشور مسابقات مختلف برای شناسایی استعدادهای جدید برگزار می شود. در کنار آن اردوهای تیم ملی را به صورت مستمر داریم و در مسابقات بین المللی نیز شرکت می کنیم.

او با اشاره به هدفگذاری فدراسیون برای وزنه برداری بانوان گفت: با توجه به پتانسیلی که در هم تیمی هایم مشاهده می کنم و حمایت هایی که کم و بیش وجود دارد مطمئن هستم خیلی زود این رشته در بخش بانوان هم قوی تر خواهد شد. هدف ما قطعا درخشش در مسابقات برون مرزی و حضور در المپیک است.

باجلانی درمورد اظهارنظر اخیر داریوش ارجمند توضیح داد: متاسفانه آقای ارجمند بدون داشتن اطلاعات کامل و لازم در این رابطه صحبت هایی را داشتند که کاملا اشتباه بود و نشان داد که واقعا بدون داشتن آگاهی لازم  از فیزیولوژی بدن زنان و حتی رشته وزنه برداری فقط نظر خودشان را مطرح کردند که درست هم نبود.

باجلانی درخصوص نتیجه احتمالی تیم ملی ایران در المپیک توکیو گفت: المپیک آوردگاه بزرگی است و وزنه برداری ایران هم ایران همیشه در این میدان مهم عملکرد خوبی داشته است. برای این دوره درست است که متاسفانه سهراب مرادی و شاید کیانوش رستمی را نداریم اما هاشمی و داودی هم جزو بهترین های ایران هستند و طبیعتا می توان به این دو وزنه بردار هم برای کسب سکو امیدوار بود. 3/5

نظر شما