روح الله رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد خوبی در مسابقات جهانی تایلند داشتم/ با تزریق واکسن با اطمینان بیشتری خودمان را برای مسابقات مهم آماده خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۹۸۵۶
عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: با تزریق واکسن با اطمینان بیشتری خودمان را برای مسابقات مهم در آینده نزدیک آماده خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ تمرینات ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران در چند مرحله واکسینه شدند تا به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود.

روح الله رستمی، عضو تیم ملی پاراوزنه برداری ایران در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خوشبختانه واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قبل از حضور در مسابقات انتخابی و المپیک توکیو با همت مسئولان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت که اقدام بسیار خوب و قابل تحسینی بود. طبیعتا پس از این همه ورزشکاران با اطمینان و آرامش بیشتری خودشان را برای مسابقات مهم پیش رو آماده خواهند کرد.

او با اشاره به رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری که اخیرا به میزبانی تایلند برگزار شد توضیح داد: در این دوره از مسابقات که به نوعی گزینشی پارالمپیک هم بود در دسته 80 کیلوگرم با ثبت رکورد 241 کیلوگرم، ضمن شکستن رکورد جهان به میزان یک کیلوگرم، به مدال طلای رقابت ها رسیدم. رقابت های جام جهانی پاراوزنه برداری با حضور 60 کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان از 9 کشور برگزار شد که خوشبختانه موفق شدم عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز