مهدی تارتار:

تیم داوری در اجرای عدالت سهیم بود/ از صدا و سیما تشکر می‌کنم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۹۸۹۴
تیم داوری در اجرای عدالت سهیم بود/ از صدا و سیما تشکر می‌کنم
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، داور چهارم دیدار تیمش مقابل سایپا به اجرای عدالت کمک کرده است.

به گزارش برنا؛ مهدی تارتار پس از برتری 2 بر یک  پیکان مقابل سایپا در نشست خبری این دیدار  اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در یک بازی سخت و نفس‌گیر  3امتیاز را به دست بیاوریم. این برد را به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تقدیم می‌کنم که از نظر روحی به ما کمک کرد، همچنین به کارگران زحمتکش این مجموعه.

او افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه ابتدایی مسلط بودیم، اما یک ربع آخر نیمه اول را از دست دادیم. دروازه‌بان‌مان خوب عمل کرد تا در یک صحنه گل نخوریم. ما نیمه دوم را خوب آغاز کردیم و چندین موقعیت داشتیم که متأسفانه به دلیل کم‌دقتی و عدم تمرکز یکی از مهاجمان‌مان از دست دادیم. در نهایت صاحب پنالتی شدیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تمجید از قضاوت این دیدار گفت: باید تشکر ویژه از گروه داوری داشته باشیم. اشکان خورشیدی قضاوت بی‌نقصی داشت و خیلی سلامت کارش را پیش برد. داور چهارم هم به اجرای عدالت کمک کرد. روزی در اصفهان پنالتی ما را به حق برگرداندند که تشکر کردیم. یک روز هم در مشهد پنالتی به حق ما را برگرداندند که اعتراضی آنچنانی نکردیم و کارهای امروز را ضمن احترام به کادر فنی سایپا نکردیم. خدا را شکر گروه داوری در اجرای عدالت سهیم بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و پیکان را به جایگاه خوب در پایان فصل برسانیم.

تارتار در مورد بهتر شدن دفاع تیمی پیکان تصریح کرد: در سال‌هایی که کار کرده‌ام، همیشه تیم‌هایم سخت گل می‌خورند. اصول دفاعی مهم است، هر چند می‌دانم همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند، اما در دفاع کردن تنبلی می‌کنند. اول فصل روی اشتباهات خط دفاع خیلی گل می‌خوردیم. هر چقدر زمان گذشت با سیستم‌های متنوعی بازی کردیم. خوبی‌‌اش این است که تیم‌های دیگر نمی‌توانند آنالیز‌مان کنند. در دنیا، رئال مادرید یک بار سیستم 2-5-3، یک بار 2-4-4، بار دیگر 3-3-4 و یا ... بازی می‌کند. باید از فوتبال روز دنیا الگو بگیریم. هر شب وقت می‌گذاریم، بازی‌ها را می‌بینیم و تاکتیک‌ها را در می‌آوردیم. باید از صداوسیما هم تشکر کنم که بازی‌های اروپایی را پخش می‌کند. باید سخت تلاش کنیم تا ثمره‌اش را ببینیم.

نظر شما