به دنبال برگزاری نشست رییس فدراسیون و معاونین وزارت بهداشت؛

بانوان فوتبال و فوتسال واکسینه می‌شوند

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵۶
بانوان فوتبال و فوتسال واکسینه می‌شوند
اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان واکسینه می‌شوند.

به گزارش برنا، با توجه به در پیش بودن مسابقات تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان و لزوم واکسینه شدن آنها پیش از اعزام به رقابتها، نشست مشترک شهاب‌الدین عزیزی خادم و دکتر امین نوروزی با دکتر علیرضا رییسی و دکتر سید کامل تقوی‌نژاد در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست مقرر شد با مساعدت وزیر و معاونین محترم بهداشت نسبت به واکسینه شدن اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان در زمانبندی مناسب اقدام شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال درباره این مساعدت بسیار مهم وزارت بهداشت نسبت به فوتبال ملی ایران گفت: پس از مساعدت وزارت بهداشت در واکسینه شدن بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آقایان، با برگزاری این نشست مقرر شد اقدام مشابه جهت واکسینه کردن اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال بانوان در زمانبندی مناسب انجام شود.

او با تقدیر از همکاری همه جانبه وزیر و معاونین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در فدراسیون فوتبال معتقد به نگاه یکسان و لزوم ایجاد شرایط مناسب و برابر برای تیم‌‌های ملی در همه رده‌ها هستیم. از اینکه وزارت بهداشت ما را در اجرای این هدف در بخش پزشکی یاری کرده، بسیار سپاسگزارم. از دکتر امین نوروزی و دکتر تقوی نژاد برای این لطف بزرگ تشکر می‌کنم که شرایطی فراهم کردند واکسینه شدن تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان هم در کنار تیم‌ ملی فوتبال بزرگسالان برای اعزام‌هایی که در پیش داریم انجام شود.

نظر شما