عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس نیمکت فوق‌العاده‌ای دارد/ دبل قهرمانی برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست/ دربی کسل کننده‌ای را دیدیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۰۳۶۲
پرسپولیس نیمکت فوق‌العاده‌ای دارد/ دبل قهرمانی برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست/ دربی کسل کننده‌ای را دیدیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان از یک سو و خستگی ناشی از بازی‌های سنگین برابر سپاهان و استقلال از سوی دیگر باعث شده نفرات اصلی تیم با خستگی زیادی مواجه شوند.

عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درمورد شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه تیم از نظر فنی و روحی - روانی شرایط خوبی دارد. پیروزی های این تیم در آسیا و همین طور موفقیت های اخیر پرسپولیس در لیگ اوضاع خوبی را در تیم ایجاد کرده و همه چیز دست به دست هم داده است تا بتوان شرایط خوبی را برای آینده قرمزپوشان پیش بینی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازی دربی و برد تیم گل‌محمدی در این دیدار تاکید کرد: در مجموع باید به این موضوع اشاره کنم که دربی از نظر فنی و فوتبالی سطح کیفی بالایی نداشت و بر این باور هستم که تماشاگران هم از این شرایط لذت نبردند. استرس و هیجانات کاذب این دیدار در دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود و برخلاف بازی رفت و بازی های گذشته این تیم ها که فوتبال زیبایی را از هر 2 تیم شاهد بودیم، این بار این اتفاق برای دربی 95 تکرار نشد. نکته مثبت بازی این بود که پرسپولیس موفق شد پیروزی مهمی را برای ادامه کورس قهرمانی به دست آورد.

کارگر در ادامه اشاره‌ای به بازی پیش روی پرسپولیس در جام حذفی داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: ضمن احترامی که برای تیم شاهین بندرعامری قائل هستم فکر نمی کنم این تیم بتواند برای پرسپولیس دردسرساز شده و مشکلی را برای ایجاد کند. البته اگر من جای کادر فنی پرسپولیس بودم در این بازی با ترکیب متفاوتی تیم را به میدان می فرستادم و با استراحت دادن به بازیکنان اصلی و ثابت به جوان ها در این بازی فرصت می دادم. پرسپولیس در حال حاضر جوانان خوب و با انگیزه ای دارد که می توانند در ترکیب اصلی برای این تیم نمایش خوبی را از خود ارائه دهند. فشردگی بازی های لیگ قهرمانان آسیا از یک سو و خستگی ناشی از بازی های سنگین برابر سپاهان و استقلال از سوی دیگر باعث شده نفرات اصلی تیم با خستگی زیادی روبرو شوند و این موضوع می تواند در بازی های بعدی مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد کند. به همین دلیل فکر می کنم تغییرات در ترکیب بتواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد.

او در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. درست است که سپاهان هم پا به پای پرسپولیس در صدر جدول پیش می رود اما شک نکنید در این فصل هم جام قهرمانی لیگ برتر مال پرسپولیس است و در جام حذفی هم این تیم مدعی اصلی محسوب می شود و حتی پرسپولیس می تواند در پایان این فصل از مسابقات در کسب قهرمانی دبل کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز