معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شرایط‌مان طوری نیست که بگوییم به راحتی مجوز المپیک را خواهیم گرفت/ حریفان را خوب آنالیز کردیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۰۸۶۱
شرایط‌مان طوری نیست که بگوییم به راحتی مجوز المپیک را خواهیم گرفت/ حریفان را خوب آنالیز کردیم
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شرایط مان طوری نیست که بگوییم به راحتی مجوز المپیک توکیو را خواهیم گرفت.

به گزارش برنا؛ مسابقات کسب سهمیه المپیک در بسکتبال سه نفره از ۲۶ می (۵ خرداد) به میزبانی اتریش آغاز خواهد شد و تا ۳۰ می (۹ خرداد) ادامه دارد. تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه ب رقابت‌ها همراه با تیم‌های ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا حضور دارد و برای کسب سهمیه المپیک توکیو رقابت می‌کند. مسابقات انتخابی اتریش در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و فقط سه تیم از این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک توکیو را کسب می‌کنند.

معصومه اسماعیل‌زاده، عضو تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: چند مرحله اردو را با شرایط کرونایی با موفقیت پشت سر گذاشتیم. برای هر اردو کادر فنی برنامه و هدف ویژه ای داشت. خوشبختانه وضعیت ایده آلی داریم همه تلاش می کنیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: شناخت کامل از رقبا نداریم اما به هر جهت همه تیم‌ها را آنالیز کردیم. تیم‌هایی حضور دارند که قطعا بهترین بازیکنان خود را با خود همراه خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم با وجود وقفه ای که بخاطر کرونا رخ داد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به نبود سعیده علی در تیم سه به سه توضیح داد: بسکتبال بانوان به ویژه در سه به سه تازه جان گرفته بود و نمایش خوبی در میادین بین المللی داشت اما به هر جهت علی تصمیم گرفت به کل از بسکتبال خداحافظی کند. قطعا نبود او برای ما و تیم سخت خواهد بود اما همگی سعی می کنیم در سطحی باشیم که جای خالی هیچ بازیکنی در تیم احساس نشود.

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: در دو مرحله می‌توانیم سهمیه حضور در توکیو را به دست بیاوریم. البته گفته می شود که در مسابقات مجارستان شانس بیشتری داریم که من اینطور فکر نمی‌کنم. در مجارستان هم تیم هلند حاضر خواهد شد که جزو تیم های مدعی برای قهرمانی است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز