مددی:

دیاباته امشب بازی نخواهد کرد/ حضور مربی ایتالیایی قطعی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۱۰۹۱
دیاباته امشب بازی نخواهد کرد/ حضور مربی ایتالیایی قطعی است
احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت کلی استقلال گفتگویی انجام داد.

به گزارش برنا؛ مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص وضعیت استقلال برای بازی امشب گفت: بعد از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه های فراوانی از حیث داور گریبان تیم استقلال را گرفت، برای بازی امروز آماده است. 

 او  در پاسخ به این سوال که شنیده می شود دیاباته چند روزی است در تمرینات حاضر نمی شود، آیا مصدومیتی وجود دارد یا دستمزدش به تعویق افتاده است، تصریح کرد: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم؛ اما دلیل عدم حضور وی بحث مالی نیست. ما با او صحبت کرده ایم و شرایط ما را درک می کند. در صحبتی که دیشب با مجیدی داشتم، گفت دیاباته در حال درمان است و امشب در بازی حضور نخواهد داشت. 

مددی به حضور دستیار ایتالیایی در تیم استقلال اشاره کرد و گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد؛ ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور دستیار خارجی تناقضی با قانون ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی ندارد، اظهار داشت: ما نمی خواهیم برای ایشان کارت بگیریم؛ بلکه مشاور فنی سرمربی می شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. انشالله بعد از تعطیلات دستیار جدید به تیم اضافه می شود.

 او درباره پرونده استراماچونی گفت: گراندز استراماچونی حدود 25 روز پیش آمد و لایحه مربوط دفاعیات باشگاه استقلال حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش(CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته ایم و اکنون در CAS در حال بررسی است. 

این برنامه صبح و ورزش با اجرای خواجه وند و کارشناسی والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت ۱۰۵ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز