پس از بازگشت از بوشهر رخ داد؛

تقدیر پرسپولیسی ها از مهمان نوازی های شاهین

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۱۲۵۸
تقدیر پرسپولیسی ها از مهمان نوازی های شاهین
باشگاه پرسپولیس در پیامی از میزبانی استان بوشهر، باشگاه و هواداران شاهین شهید عامری و هواداران پرسپولیس به جهت استقبال و میزبانی شایسته‌ای که داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش برنا؛ در این پیام آمده است؛ باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس همواره از سفر به استان بوشهر به جهت استقبال، میزبانی و احترامی که صورت گرفته است، خاطرات خوشی دارند. مردم خونگرم بوشهر همواره فرهنگ غنی و جوانمردی خود را به رخ کشیده‌اند. ایشان همان طور که در طول تاریخ پاسدار شرافت و مرز و بوم ایران بودند، در این عرصه نیز پاسدار آداب و فرهنگ غنی ایران عزیز هستند.

بوشهر نه فقط به این جهت که هواداران پرشمار پرسپولیس در آن حضور دارند که به جهت مرام و معرفت هواداران تیم‌های بومی و ریشه‌دار خود از جمله شاهین بوشهر و شاهین بندر عامری برای پرسپولیس خاص بوده است. اگر نام شاهین به میان می‌آید باید به یاد داشت که درباره یک مکتب و مرام صحبت می‌شود که آن را در سفر اخیر خود نیز تجربه کردیم و قطعا پایبندی به آن آسان نخواهد بود.

شاهین بندر عامری نیز یک تیم و حریف قابل احترام بود که جسارتی ستودنی را از خود نشان داد. آرزو می‌کنیم با حمایت‌هایی که از این تیم و شاهین بوشهر خواهد شد، در آینده نه چندان دور، یکدیگر را در لیگ برتر ملاقات کنیم و از رقابت و معاشرت فوتبالی با یکدیگر لذت ببریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز