غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کار سخت است اما صعودمان غیرممکن نیست/ باید از اسکوچیچ حمایت شود/ سردار و طارمی مژده بزرگی برای تیم ملی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۱۵۶۸
کار سخت است اما صعودمان غیرممکن نیست/ باید از اسکوچیچ حمایت شود/ سردار و طارمی مژده بزرگی برای تیم ملی هستند
مهاجم قدیمی و پیشکسوت تیم ملی تاکید کرد: بدون شک کشورهای حوزه خلیج فارس در این گونه شرایط علیه ما کارشکنی هایی را انجام خواهند داد.

غفور جهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم ملی در آستانه بازی های مهم مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا اظهار داشت: شرایط ما برای رسیدن به این دو هدف سخت است اما همه ما امیدوار هستیم این بار هم غیرت و عرق ملی به این تیم کمک کند تا مشکلات را پشت سرگذاشته و با موفقیت این بازی ها را به پایان برسانند.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه تاکید کرد: متاسفانه تیم ملی در دور رفت اسیر اتفاقات و حواشی بدی شد و در نهایت موفق عمل نکرد و امتیازات لازم را از بازی های خود کسب نکرد تا الان شرایط برای تیم ملی ما یک شرایط تقریبا سخت باشد. در حال حاضر ما چاره ای نداریم جز این که در تمامی بازی های پیش روی مان به پیروزی برسیم تا بتوانیم امتیازات لازم برای صعود را به دست بیاوریم.

او با اشاره به میزبانی بحرین در این بازی ها که قرار است به صورت متمرکز برگزار شود، تصریح کرد: بدون شک کشورهای حوزه خلیج فارس در این گونه شرایط علیه ما کارشکنی هایی را انجام خواهند داد. با توجه به نفوذی که این گونه تیم ها در AFC و حتی فیفا دارند هر کاری می کنند تا چوب لای چرخ تیم ملی ایران بگذارند و در چنین شرایطی کاروان تیم ملی ما باید باهوش باشد و به هیچ وجه اسیر حواشی و جنگ های روانی ایجاد شده، نشود. ما باید تمام تمرکزمان را به بازی ها بدهیم و در زمین مسابقه و با فوتبال پاسخ گوی حریفان باشیم. در این صورت هیچ موضوعی نمی تواند ما از هدف بزرگی که دنبال می کنیم، دور کند.

پیشکسوت ایران درمورد وضعیت کادرفنی تیم ملی به خصوص دراگان اسکوچیچ به خبرنگار برنا گفت: پس از حواشی که در مورد ویلموتس پیش آمد و او جدایی عجیب و غریبی را از تیم ملی داشت درحالی سکان هدایت تیم ایران به اسکوچیچ سپرده شده که شاید خیلی ها او سرمربی مناسبی برای تیم ملی نمی دانستند. این عده معتقد بودند پس از کی روش به لحاظ اسم و رزومه کاری مربی بزرگی بود، باید فرد باسابقه و کارنامه دار دیگری در مقایسه با اسکوچیچ به این سمت دست پیدا می کرد اما در نهایت درست است که شاید اسکوچیچ تجربه اش به اندازه امثال کی روش نیست ولی حالا که این در شرایط فعلی که  سکان هدایت تیم ملی برعهده او قرار گرفته است، باید مورد حمایت همه باشد و شرایط و امکانات برای اسکوچیچ فراهم آید تا او با آرامش تفکراتش را در تیم ملی اجرایی کند.

مهاجم سال های دور تیم ملی  و ملوان درخصوص خط حمله حال حاضر تیم ملی ایران تصریح کرد: حضور مهاجمان آماده و سرحالی مثل مهدی طارمی و سردار آزمون می تواند نویدبخش این باشد که در بازی های پیش روی مشکلی از نظر گلزنی نداشته باشیم و به نوعی می توان گفت حضور دو مهاجم گلزن و با انگیزه در خط حمله تیم ملی می تواند مژده بزرگی برای ما باشد. ان شااله در نهایت این دو و دیگر ملی پوشان ما در این بازی های مهم بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند.

غفور جهانی تاکید کرد: با تمام مشکلات و موانعی که می تواند سد راه موفقیت تیم ملی شود، من به توان فنی این تیم امیدوار هستم و اعتقاد دارم تیم ملی ما با مهره های خوبی که در اختیار دارد می تواند به جام جهانی صعود کرده و افتخار دیگری را برای فوتبال ایران رقم بزند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز