بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند/ جایگاه ذوب آهن بد است اما مربی خوبی دارد/ به گل‌محمدی اعتماد دارم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۱۶۰۷
خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند/ جایگاه ذوب آهن بد است اما مربی خوبی دارد/ به گل‌محمدی اعتماد دارم
پبشکسوت پرسپولیس به سرخ پوشان هشدار داد و از آنها خواست مراقب حاشیه ها باشند..

بهنام ابولقاسم پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن تمجید از نتایج اخیر پرسپولیس اظهار داشت: این تیم پس از موفقیت خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، 2 بازی مهم را در لیگ برتر با نتایج خوب به پایان رساند و پس از آن نیز یک گام موفق  دیگر را در جام حذفی رو به جلو برداشت و فکر می کنم این نتایج باعث شده باشد پرسپولیس از نظر فنی و روحی - روانی اوضاع خوبی داشته باشد و بتواند در مسیری که برای قهرمانی برداشته موفقیت های بعدی را هم داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می کند و درگیری اعضای این تیم با حواشی که می تواند تمرکز آنها را برهم زده و در نتایج بازی های بعدی اش تاثیرگذار شود. متاسفانه حواشی بازی در اصفهان و متعاقب آن دربی گریبان پرسپولیس را گرفت و باید این موضوع هرچه زودتر برطرف شود. پرسپولیسی ها باید پرونده دربی و اتفاقاتش را ببندند و به حواشی آن بازی دامن زده نشود. اگر این اتفاق رخ ندهد، ممکن است عواقب چبران ناپذیری برای پرسپولیس رخ بدهد، البته با شناختی که از یحیی و کادرفنی این تیم دارم اطمینان دارم اجازه نمی دهند حاشیه ها به پرسپولیس وارد شود.

بازیکن سابق سرخ ها در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس در برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: اگر چه شرایط ذوب آهن در جدول رده بندی لیگ برتر خوب نیست اما بدون شک این تیم در برابر پرسپولیس با تلاش و انگیزه بالایی به میدان خواهد رفت. درست است ذوبی ها در جدول جایگاه مناسبی ندارند اما مربی خوب و باهوشی را در اختیار دارند که نشان داده است از قدرت آنالیز و بازیخوانی خوبی برخوردار است. تلاش هفته های اخیر ذوب آهن روی بقا در لیگ برتر معطوف شده است و پرسپولیس باید با تمرکز بالا و سنجیدن تمام جوانب امر برای پیروزی در این بازی برنامه ریزی کند و ان شااله که با دست پر هم به تهران بازخواهد گشت.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خوب مهاجمان و فاز تهاجمی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: اضافه شدن شهریار مغانلو و بازگشت پرفروغ عیسی آل کثیر در حضور مهاجم باانگیزه و جوانی مثل مهدی عبدی در حال حاضر شرایط فوق العاده ای را برای خط حمله پرسپولیس ایجاد کرده است و به اعتقاد من اگر این 3 مهاجم در پرسپولیس ماندگار شوند تا سال های سال مشکل گلزنی این تیم حل خواهد شد و مربیان هیچ دغدغه ای بابت گلزنی نخواهند داشت. 

ابوالقاسم پور در پایان این گفت و گو در خصوص پیش بینی اش از قهرمان دوره بیستم لیگ برتر تصریح کرد: با توجه به حساسیت های بالا و فاصله امتیازی اندکی که بین تیم ها در بالای جدول وجود دارد، به نظرم این کورس و رقابت تا هفته پایانی به شکل جالبی دنبال خواهد شد و پیش بینی من این است که در نهایت پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی قهرمانی در لیگ برتر را به دست خواهد آورد. البته تاکید می کنم پرسپولیس باید خیلی مراقب باشد و امتیاز از دست ندهد. اگر این اتفاق رخ بدهد، شک ندارم جام امسال هم مال پرسپولیس خواهد بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز