ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد/ الهلال از ترس مقابله با ما تیمش را تقویت می‌کند

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۱۸۷۴
استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد/ الهلال از ترس مقابله با ما تیمش را تقویت می‌کند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال می‌تواند به مقام قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال بعد از 2 شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس به برد در دیدار با تیم اصفهانی در جام حذفی نیاز داشت. بازی های آسیایی فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرد و باعث تحلیل رفتن انرژی آنها شد. هر 3 روز یک بار بازی کردن آن هم در شرایط فشرده و نفسگیر سخت بود و استقلال به زمانی برای ریکاوری نیاز داشت. استقلال در بازی با ذوب آهن در لیگ برتر هنوز تحت تاثیر بازی های آسیایی بود اما در مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی ارایه داد و مستحق شکست نبود. کما اینکه در آن بازی اگر پنالتی استقلال گرفته می شد روند بازی تغییر می کرد.

او با اشاره به دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در جام حذفی افزود: استقلال برای ترمیم شرایط روحی و روانی به برد در آن بازی نیاز داشت. با توجه به اینکه دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد نیاز دارد به قهرمانی در جام حذفی و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. در نیمه اول این بازی دو تیم یکدیگر را داشتند محک می‌زدند و شرایط جام حذفی هم وضعیت دو تیم را خاص کرده بود. استقلال در نیمه اول چند موقعیت داشت اما لایه‌های دفاعی ذوب‌ آهن مانع از گلزنی آبی‌ها شد اما در نیمه دوم استقلالی ها روی کار تیمی و البته خلاقیت فرشید اسماعیلی که این روزها در شرایط خویی به سر می برد توانست برنده شود که البته استقلال می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند اما بی دقتی بازیکنان باعث شد در نهایت بازی با همان 2 گل تمام شود.

عالمی گفت: جام حذفی حساسیت‌های خودش را دارد و برای این رقابت‌ها، برنامه‌ریزی برای تیم‌ها راحت‌تر است. بازیکنان استقلال یک دوستی خوبی درون زمین دارند و شما دیدید که فرشید اسماعیلی پس از گل دوم، نزد حسینی رفت و به او روحیه داد. بازیکنان استقلال در این بازی میل به بردن داشتند و در این بازی ریکاوری لازم انجام شد و در نهایت آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن پیروز میدان شدند.

عالمی در ادامه بیان کرد: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد. تیم دارد انسجام و وحدت لازم را به دست می آورد. بعد از جدایی کمالوند شخصا نگران بودم که این اتفاق روی تیم تاثیر بگذارد اما معتقدم سرمربی استقلال نسبت به دو بار قبل که در این تیم مربیگری کرد باتجربه تر شده و انتخاب ها و تصمیم های درستی هم داشته است. الان هم استقلال وضعیت خوبی دارد اما همیشه در این مقطع زمانی همه ما نگران نقل و انتقالات و تمدید قرارداد بازیکنان می شویم.

پیشکسوت استقلال گفت: در سال های اخیر نگاه یکسانی به استقلال و پرسپولیس نشده است. پرسپولیس همواره ثبات داشته و توانسته بازیکنان موثری بخرد نمونه این موضوع هم امسال اتفاق افتاد که کادر فنی استقلال امین قاسمی نژاد را خواست اما نشد ولی بازیکنانی مثل ترابی و مغانلو به پرسپولیس پیوستند و در نهایت استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانست خودش را تقویت کند. متاسفانه امسال هم این نگرانی وجود دارد که نکند باز بی ثباتی در مدیریت به استقلال لطمه بزند. در حالی که این روزها الهلال رقیب استقلال از ترس مقابله با استقلال مدام در حال تقویت تیمش است و ما هم فقط این تقاضا را داریم که به استقلال هم به اندازه پرسپولیس توجه شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز