صنعت نفت آبادان- استقلال تهران

طلسم نبردن آبی‌ها شکسته می‌شود؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۲
طلسم نبردن آبی‌ها شکسته می‌شود؟
استقلال طی 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر بردی به دست نیاورده و هواداران این تیم امیدوارند طلسم نبردن‌های آبی‌ها در لیگ برتر شکسته شود و استقلال بتواند برد ارزشمندی در خانه رقیب سرسخت خود به دست بیاورد.

به گزارش برنا؛ استقلال بعد از پیروزی روحیه بخش و مهم مقابل ذوب آهن در جام حذفی حالا در لیگ برتر باید مقابل صنعت نفتی به میدان برود که در دور رفت تیم محمود فکری را متوقف کرد و حالا برابر استقلال و سرمربی جدیدش قرار می گیرد. آبی پوشان تهرانی بعد از صعود درخشان از گروه مرگ به عنوان تیم اول در 2 بازی مهم و سرنوشت ساز، شکست هایی را متحمل شدند که عملا استقلال را از کورس قهرمانی دور کرد. استقلال در مقابل ذوب آهن و پرسپولیس 6 امتیاز مهم را از دست داد در صورتی که با برد در این 2 دیدار می توانست خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی معرفی کند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان فرهاد مجیدی به نوعی غافلگیر شدند.

استقلال در حالی هفته گذشته مقابل ذوب آهن در جام حذفی پیروز شد که از نظر روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار نداشت و به شدت نیاز به این برد داشت تا هم شانس کسب یک جام را از دست ندهد هم اینکه از نظر روحی ترمیم شود. برد ارزشمند مقابل ذوب آهن روحیه را به آبی ها برگرداند و آنها می توانند با خیال آسوده تری لیگ بیستم را ادامه دهند. استقلال اگرچه از کورس مدعیان جا مانده و عملا شانسی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر ندارد اما می تواند با کسب نتایج خوب در ادامه، برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داشته باشد به همین دلیل قطعا سرمربی این تیم بازی های لیگ را دست کم نمی گیرد و با تمام توان تیمش را راهی میدان می کند.

البته محقق شدن دو اتفاق می‌تواند استقلال را دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی قرار بدهد. در صورت پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی ها بار دیگر بالاتر از آلومینیوم اراک و گل‌ گهر سیرجان رتبه سوم جدول رده بندی را پس خواهند گرفت. از سوی دیگر استقلالی‌ها امیدوارند پرسپولیس در بازی معوقه با ذوب آهن اصفهان نتواند امتیاز بگیرد تا با برد احتمالی مقابل صنعت نفت فاصله امتیازات تا صدر جدول به 11 و با پرسپولیس به 8 کاهش پیدا کند. این در شرایطی است که استقلال یک بازی معوقه دیگر هم با شهرخودرو دارد که زمان آن هنوز مشخص نشده است. آن وقت در صورت محقق شدن احتمالات مذکور (برد استقلال مقابل نفت و شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن) آبی ها این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل شهرخودرو فاصله امتیازی با پرسپولیس را به 5 امتیاز و با سپاهان به 8 کاهش بدهند و دوباره در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر شوند.

به عبارت بهتر استقلالی‌ها در شرایط کنونی امیدوارند صنعت نفت را شکست بدهند و از طرفی پرسپولیس هم مقابل ذوب‌ آهن امتیازی به دست نیاورد تا فعلا به 8 امتیازی پرسپولیس و 11 امتیازی سپاهان برسند و بعد به 3 امتیاز دیدار معوقه دیگرشان فکر کنند. استقلال طی 3 بازی اخیر خود در لیگ برتر بردی به دست نیاورده و هواداران امیدوارند طلسم نبردن های آبی ها در لیگ شکسته شود و استقلال بتواند برد ارزشمندی در خانه رقیب سرسخت خود به دست بیاورد. استقلال می‌تواند با برد مقابل صنعت نفت تا رده سوم جدول صعود کند و فاصله‌اش با سپاهان صدرنشین را به 11 امتیاز کاهش دهد.

در آن سوی میدان هم صنعت نفتی قرار دارد که در ابتدای لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرد اما در ادامه افت این تیم شروع شد و دیگر نتوانست روزهای خوبش را تکرار کند. برزیل ایران مدتهاست که رنگ برد در لیگ برتر را ندیده و در 11 هفته اخیرش موفق به پیروزی نشده و آبادانی‌ها امیدوارند، این طلسم در بازی امشب شکسته شود و آنها بتوانند از استقلال امتیاز بگیرند. در این بازی شیخ دیاباته، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و محمدرشید مظاهری به علت مصدومیت غایب هستند. حسین ساکی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید هم غایبان نفت در مقابل استقلال هستند. این دیدار معوقه از هفته بیستم است و ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز