نیما عالمیان:

مصوبه جدید پاداش‌ها برای مدال آوران انگیزه مضاعفی به همه المپین‌ها می‌دهد/ تنیس روی میز در ۴ سال گذشته رشد چشمگیری داشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۸۲۹۶۴
المپین تیم تنیس روی میز کشورمان گفت: کاروان ورزشی ایران در توکیو از ظرفیت خوبی برخوردار است و قطعا تصمیم جدید وزارت ورزش و جوانان باعث می شود که ورزشکاران ما با قدرت و جنگندگی بیشتر در المپیک حاضر شوند.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نیما عالمیان بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که چندی پیش موفق شد جواز حضور در رقابت‌های المپیک توکیو را کسب کند درخصوص مصوبه جدید شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان درباره مشخص شدن پاداش مدال آوران المپیک اظهار داشت: بدون شک همه ورزشکارانی که در المپیک حاضر می‌شوند همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند که بهترین نتیجه را کسب کنند و بتوانند روی سکو بروند.

وی ادامه داد: حس غرور و افتخارآفرینی برای کشور چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و خود من با تمام انگیزه و تلاش در توکیو حاضر می‌شوم. جدا از بحث افتخارآفرینی قطعا مباحث مالی نیز برای ورزشکاران مهم است و این خبری که از سوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص مبلغ پاداش ها برای مدال آوران منتشر شد انگیزه مضاعفی به همه المپین‌ها خواهد داد.

ملی پوش تیم تنیس روی میز کشورمان با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزشکاران المپیکی خاطرنشان کرد: اینکه ورزشکاران بدون دغدغه و با روحیه خوب در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حاضر شوند اتفاق بسیار خوبی است که توسط وزارت ورزش و جوانان رقم خورد. در سالیان گذشته به رشته هایی مانند تنیس روی میز توجه چندانی نمی شد ولی در چهار سال اخیر شاهد رشد و شکوفایی این رشته بودیم و نمونه بارز آن در بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شد.

عالمیان گفت: کاروان ورزشی ایران در توکیو از ظرفیت خوبی برخوردار است و قطعا تصمیم جدید وزارت ورزش و جوانان باعث می شود که ورزشکاران ما با قدرت و جنگندگی بیشتر در المپیک حاضر شوند و امیدوارم که همه ورزشکاران موفق شوند روی سکو بروند.

نظر شما