دکتر مسعود سلطانی‌فر:

تلاش می‌کنیم با همه محدودیت‌ها هیچ کوتاهی در قبال ورزشکاران صورت نگیرد/ می‌توانیم در کسب سهمیه المپیک صاحب رکوردی جدید شویم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۴
تلاش می‌کنیم با همه محدودیت‌ها هیچ کوتاهی در قبال ورزشکاران صورت نگیرد/ می‌توانیم در کسب سهمیه المپیک صاحب رکوردی جدید شویم
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم با همه محدودیت‌ها هیچ کوتاهی در قبال ورزشکاران کشورمان صورت نگیرد.

به گزارش برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: سعی شده تا مشکلات مطرح شده کاروان‌ ورزشی ایران را فراهم کنیم تا در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. المپیک قرار بود مردادماه سال گذشته برگزار شود اما به خاطر بیماری کرونا با تاخیری یک ساله مواجه شدیم. علیرغم محدودیت ها و ملاحظات 60 روز دیگر این مسابقات آغاز می شود. تفاوت عمده رویداد المپیک با سایر رویدادها در این است که هر کسی نمی تواند در آن شرکت کند و محلی برای عرض اندام بهترین ورزشکاران خواهد بود.  مثلا در والیبال از بین بیش از 220 کشور به امتیاز حضور در المپیک رسیدیم و در شمشیربازی هم مسابقات بین 8 قدرت برتر دنیاست. در کشتی با وجود حضور بیش از 60 کشور صاحب‌نام تنها در 8 وزن مسابقات برگزار می شود و بهترین ها از مسابقات انتخابی گلچین می شوند.

او ادامه داد: حضور در المپیک نیازمند گزینش در انتخابی ها و کسب بهترین نتایج است که نشان از اهمیت این رویداد دارد.  از جهت سهمیه ورودی هم با چند رویداد دیگر رکورد سهمیه را خواهیم شکست و تا الان تعدادی قطعی شده و پس از این هم بیشتر می‌شود.

سلطانی فر گفت: ورزشکاران و روسای فدراسیون ها زحمت زیادی کشیدند تا سهمیه ها کسب شود و تمامی برنامه ها برای حضور در شرایط نرمال تعیین شده است. ورزشکارانی که با کسی رودربایستی ندارند حالا با امکانات و تدارکات بسیار خوب در حال کسب آمادگی هستند و تلاش می کنیم با تمام محدودیت ها هیچ کوتاهی صورت نگیرد.  جدای از بحث المپیک، مجموعه ورزش به عنوان ارزش ملی و میهنی، به شدت نیازمند پشتیبانی و تامین منابع است که نیاز به حمایت دولت داریم. مشکلات مجموعه ورزشی آزادی هم باید با تامین منابع مناسب حل شود تا پایگاه مناسبی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز