رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی:

برگزاری پویش‌های ورزشی خانوادگی در دستور کار است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۸۳۲۳۰
برگزاری پویش‌های ورزشی خانوادگی در دستور کار است
ریاست کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با مسئولین هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین دیدار کرد.

به گزارش برنا، صبح روز یک شنبه جلسه ای مشترک با حضور مسعود حیدرزاده، ریاست کمیته همگانی فدراسیون و آفشید خوشنویس رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین، سعید سلیمی دبیر هیات، حسن جلیلوند رییس هیات شهرستان و جواد باباحبیب، رییس کمیته همگانی استان به میزبانی قزوین برگزار شد.

در این نشست حیدرزاده به برگزاری پویش های خانوادگی در حوزه ورزش همگانی (پویش آماده شو) در سطح استان تاکید کرد و این رویدادها را موثر در توسعه ورزش همگانی دانست.

وی افزود: کمیته همگانی فدراسیون در برگزاری این نوع همایش ها با تمام پتانسیل خود، هیات های استانی را حمایت می کند. امروز ورزش جزئی جدایی ناپذیر از زندگی شهروندان است و همین امر سبب شده تا نگاهی ویژه به ورزش های همگانی شده تا بتوان تمام اقشار جامعه را ترغیب به فعالیت های ورزشی کرد که بی شک یکی از اثرات آن افزایش سطح سلامت در جامعه است.

در این دیدار طرفین در روابط فیمابین و راه های گسترش همکاری در حوزه ورزش همگانی بحث وتبادل نظر کردند. همچنین در حاشیه این دیدار خوشنویس گفت: در صورت تغییر رنگ وضعیت کرونایی استان در ماه جاری و آتی آمادگی برگزاری مسابقات و پویش های همگانی در تمامی رشته های فدراسیون وجود دارد.

نظر شما