رامین طباطبایی:

نگرش به اعتبارات و زیرساخت‌ها باید تغییر کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۳۳۷۸
نگرش به اعتبارات و زیرساخت‌ها باید تغییر کند
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: اگر در المپیک آینده، نگرش نسبت به این اعتبارات و زیرساخت‌ها تغییر نکند، از نظر تکنولوژی روز عقب خواهیم افتاد و این اتفاق خوبی برای بسکتبال ایران نخواهد بود.

به گزارش برنا، رامین طباطبایی در جلسه ای با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری با روسای فدراسیون‌های المپیکی تعامل مجلس شورای اسلامی با ورزش به ویژه فدراسیون‌ها را مطلوب توصیف کرد و گفت: باید نگرش ها نسبت به اعتبارات و زیرساخت‌ها تغییر کند.

وی درادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور توضیح داد: زمان شروع کار من، دلار سه هزار و هفتصد تومان بود اما حالا قیمت آن چند برابر شده است. این موضوع در حالی است که بودجه فدراسیون‌ها نسبت به رشد دلار، بیشتر نشده است.

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان کشورمان راهی اتریش شده و همین اعزام برای ما 600 تا 700 میلیون هزینه داشته است. واهمه من این است که اگر در المپیک آینده، نگرش نسبت به این اعتبارات و زیرساخت‌ها تغییر نکند، از نظر تکنولوژی روز عقب خواهیم افتاد و این اتفاق خوبی برای بسکتبال ایران نخواهد بود.

او در پایان تاکید کرد: در حال حاضر ساخت کوتاه مدت یک سالن بسکتبال دغدغه‌ام است تا این رشته از این نظر شرایط بهتری داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز