حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مستحق این برد بود/ تعویض‌های گل‌محمدی مثمرثمر واقع شد/ جام پنجم دور از دسترس نیست

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۳۵۸۴
پرسپولیس مستحق این برد بود/ تعویض‌های گل‌محمدی مثمرثمر واقع شد/ جام پنجم دور از دسترس نیست
سرمربی اسبق پرسپولیس بر این باور است که تیم یحیی گل‌محمدی مستحق پیروزی اخیر بود و حتی اگر کمی خوش شانس بود می‌توانست برد پرگل‌تری در این دیدار به دست آورد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی برتر پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار داشت: تیم یحیی گل محمدی در دیداری که واقعا مستحق پیروزی و کسب 3 امتیاز بود، موفق شد برد دیگری را در کارنامه اش به ثبت برساند.

او در ادامه افزود: در این بازی پرسپولیس از ابتدا تیم برتر میدان بود و ذوبی ها بیشتر روی ضدحملات برنامه داشتند که البته پرسپولیس در طول بازی این اجازه را به حریف نداد تا خطرات زیادی را روی دروازه اش داشته باشد و تک گل ذوبی ها در شرایطی به ثمر رسید که پرسپولیسی ها مرتکب اشتباه فردی شدند اما همان طور که انتظار می رفت پرسپولیس توانست به خوبی به بازی برگردد و برد ارزشمندی را به دست بیاورد.

سرمربی اسبق قرمزهای پایتخت تاکید کرد: روند بازی به گونه ای بود که تیم پرسپولیس می توانست با گل های بیشتر و اختلاف بیشتر نیز به پیروزی برسد و با این برد حتی به صدر برود. علاوه بر موقعیت های پرتعدادی که با بدشانسی از دست رفت و توپی که به تیر دروازه ذوب آهن برخورد کرد، داور در طول بازی مرتکب اشتباه فاحشی شد و گل سالم مهدی عبدی را مردود اعلام کرد.

درخشان درخصوص عملکرد کلی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: تعویض های خوب یحیی برای نیمه دوم کاملا جواب داد و به تغییر نتیجه کمک زیادی کرد. این موضوع نشان دهنده دست باز کادر فنی روی نیمکت است که با وجود یکی دو محروم، تیم از نظر نفری به مشکل نخورد و توانست پیروزی مهمی را در اصفهان به دست آورد.

او گفت: روند فوتبالی و فنی پرسپولیس نشان دهنده این است که این تیم همچنان شخصیت قهرمانی دارد و می تواند در پایان این فصل برای پنجمین بار متوالی قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز