دبیر فدراسیون سوارکاری خبر داد:

برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۳۹۸۹
برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی در ایران
مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی چهارشنبه و جمعه هفته جاری در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر برگزاری مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهاتی در ایران و در مجموعه سوارکاری نوروز آباد اظهار داشت: این مسابقات سه روزه است بطوریکه روزهای اول و دوم به ترتیب چهارشنبه و جمعه پنجم و هفتم خردادماه برگزار می شود و روز سوم هم در تیرماه قبل از مسابقات CSI با حضور ناظران جهانی برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون سوارکاری توضیح داد: دو روز از بهترین نتایجی که سوارکاران کسب کنند در رده بندی آنها لحاظ می شود و نفرات اول تا سوم همچنین 20 سوارکار برتر در سطح دنیا به مسابقات روز سوم دعوت می شوند.

کاظمیان گفت : قرار بود در روز سوم مسابقات جام فدراسیون جهانی سوارکاری، رقابت های انتخابی المپیک جوانان هم برگزار شود اما بدلیل لغو المپیک جوانان، مسابقات انتخابی هم برگزار نمی شود به همین دلیل مسابقاتی مشابه المپیک جوانان را فدراسیون جهانی سوارکاری برگزار خواهد کرد که انتخابی این رویداد در روز سوم مسابقات در تیرماه و در مجموعه نوروز آباد انجام خواهد شد.

دبیر فدراسیون شکل برگزاری مسابقات را دو راندی عنوان کرد و گفت: مجموع خطا و زمان راند دوم مسابقات، مشخص کننده مقام های برتر است و هر روز از مسابقات، جایزه روز خواهد داشت و نتایج رویداد توسط داوران بین المللی به سامانه فدراسیون جهانی اعلام می شود و طراحی مسیر هم بر اساس همان طراح اصلی آن یکسان است.

کاظمیان شاخصه این مسابقات را رقابت مهیج سوارکاران جوان و پدیده کشورها دانست و گفت: این مسابقات بهترین فرصت برای سوارکارانی است که قصد دارند توانمندی خود را در یک رویداد رقابتی مهم به نمایش بگذارند بویژه اکنون که در دوران پاندمی کرونا قرار داریم و امکان سفر به دیگر کشورها به دلیل مراقبت از درگیری با ویروس کرونا وجود ندارد.

دبیر فدراسیون بار دیگر اهمیت مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسابقات در کشورهایی که داوطلب برگزاری هستند، انجام می شود و سطح مسابقات هم در سطح A برگزار می شود و ارتفاع موانع هم 130 سانتیمتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز