هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه استقلالی‌ها از گلزنی رمضانی خوشحال شدند/ تیم ملی اگر صعود نکند لیگ برتر هم نابود خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۲
همه استقلالی‌ها از گلزنی رمضانی خوشحال شدند/ تیم ملی اگر صعود نکند لیگ برتر هم نابود خواهد شد
بازیکن اسبق باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم همه استقلالی‌ها از گلزنی آرمان رمضانی خوشحال شدند.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برد استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال بعد از 2 شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس به برد مقابل صنعت نفت نیاز داشت چون بازیکنان و کادر فنی به شدت تحت فشار بودند و باید هر طور شده در این بازی پیروز می شدند. اگرچه استقلال از قهرمانی دور شده اما هنوز باید برای کسب سهمیه بجنگد و امید داشته باشد. از ابتدا هم مشخص بود که بازی با صنعت نفت برای استقلال بازی دشواری خواهد بود. بردهای این چنینی که در شرایط سخت و در لحظات پایانی به دست می آیند هم ارزش زیادی دارند و روحیه بازیکنان را بالاتر می برند و خوشحالی زیادی دارند.

مدافع اسبق استقلال با اشاره به گلزنی آرمان رمضانی در دیدار استقلال مقابل صنعت نفت گفت: فکر می کنم همه استقلالی ها از گلزنی آرمان رمضانی خوشحال شدند. گل 3 امتیازی این بازیکن ارزش زیادی برای استقلالی ها دارد و خودش هم به شدت به این گل نیاز داشت. من آرمان را از سال های گذشته می شناسم و با روحیات او آشنا هستم. آرمان پسری محجوب و ماخوذ به حیا است به همین دلیل شاید برای او سخت باشد با فضای تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس خودش را وفق بدهد. امیدوارم این گل اعتماد به نفس بالایی به این بازیکن بدهد و بتواند در ادامه برای استقلال مثمرثمرتر واقع شود.

شکوری با اشاره به اشتباهات داوری که در بازی‌های اخیر استقلال رخ داده، گفت: واقعا کمیته داوران باید یک جایی جلوی این اشتباهات را بگیرد. اشتباهات داوران گاهی سرنوشت یک تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. الان هم بازی های لیگ حساس شده و داوران باید با تمرکز بالایی سوت بزنند تا مبادا حق یک تیم ضایع نشود. کمیته داوران باید برخورد جدی با اشتباهات داوران داشته باشد و علاوه بر این حقوق آنها را هم افزایش دهد تا با تمرکز بالاتری وارد زمین شوند و مرتکب اشتباه نشوند. اگر قرار باشد داوری های اینطور ادامه پیدا کند و حق و ناحق شود فوتبال ما زیاد دوام نمی آورد.

مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شباهت‌های لیست اسکوچیچ و کی‌روش هم بیان کرد: منطق همین را می گوید که با توجه به بازی های حساس تیم ملی، اسکوچیچ دست به ریسک نزند و از نفراتی استفاده کند که امتحان خود را در تیم ملی پس داده اند در غیر این صورت اگر تیم ملی ناکام شود سرمربی زیر سوال می رود. البته دعوت همان نفرات قبلی به تیم ملی ممکن است انگیزه سایر بازیکنان را کم کند ولی در شرایط فعلی باید همه تمرکز ما روی صعود به جام جهانی باشد چون اگر صعود نکنیم حتی لیگ برتر هم تحت تاثیر این ناکامی بزرگ قرار می گیرد.

شکوری با بیان اینکه تیم ملی کار سختی برای صعود دارد، افزود: واقعیت این است که ما از فوتبال کشورهایی مثل بحرین و عراق هم عقب هستیم. آنها از نظر مدیریت و برنامه ریزی و منابع مالی در شرایط بسیار خوبی هستند و اصلا قابل مقایسه با ما نیستند ولی لژیونرهای تاثیرگذاری داریم که با اتکا به درخشش آنها می توانیم به صعود به جام جهانی امیدوار باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز