هانیه لک در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مربیان داخلی هم می‌توانند تیم را به رقابت‌های جهانی ببرند/ نیاز به حمایت همیشه احساس می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۴۱۱۷
مربیان داخلی هم می‌توانند تیم را به رقابت‌های جهانی ببرند/ نیاز به حمایت همیشه احساس می‌شود
عضو تیم‌ ملی هندبال بانوان گفت: مربیان داخلی هم می‌توانند تیم را به رقابت‌های جهانی ببرند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا قرار است از 24 شهریور تا 3 مهر 1400 به میزبانی کره جنوبی برگزار شود. به گفته افسانه دهقانی، نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال قرار است در این دوره از رقابت‌ها به جای 3 تیم نخست 6 تیم اول آسیا سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورند.

هانیه لک، عضو تیم‌ ملی هندبال بانوان در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من هم به تازگی این خبر را شنیدم. خبری خوشحال کننده بود، ما در دوره قبلی مسابقات که سال 2018 برگزار شد موفق شدیم عنوان ششمی را کسب کنیم هرچند پتانسیل این را داشتیم که در جایگاه پنجم قرار بگیریم. 

او ادامه داد: پس از پایان این سری از مسابقات دیگر هیچ رویدادی نداشتیم و ویروس کرونا از طرفی دیگر باعث لغو رویدادهای آسیایی شد. البته در رده‌های پایه اردوها تشکیل می‌شد.

لک خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات هم اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد. در صورت شرکت در این مسابقات کار دشواری خواهیم داشت چرا که تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، چین و حتی قزاقستان جزو رقبای سرسخت ما هستند. اما ناامید نیستیم. در برخی مواقع نیاز است که کادر فنی خارجی و طراز اول کنار یک تیم باشد ولی در هندبال بانوان نیروهای داخلی توانایی خوبی دارند و می توانند تیم را در صورت حمایت‌ های خوب و برنامه ریزی درست به اهدافش برسانند. 3

نظر شما