طی حکمی؛

سرپرست جدید دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال مشخص شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۴۱۸۳
سرپرست جدید دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال مشخص شد
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال طی حکمی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه را منصوب کرد.

به گزارش برنا، طی حکمی از سوی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، احسان محمدی به‌ عنوان سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه منصوب شد.

در حکم قنبرزاده به محمدی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند 7 ماده 67 اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز‌افزون‌تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

وی دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات است و به عنوان عضو موسس فرهنگستان فوتبال، کارشناس و صاحب‌نظر اجتماعی ورزش در رادیو و تلویزیون، فعال اجتماعی، نویسنده و روزنامه‌نگار شناخته می‌شود.  محمدی پیش از این مدیر روابط عمومی انستیتو علوم و فناوری کشورهای عضو اکو (ECO-IEST) و مدیر روابط عمومی دانشگاه محیط‌زیست بود و همچنین به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای با سازمان‌ هواپیمایی کشور، سازمان‌ ملی بهره‌وری کشور، شرکت ملی مس، شرکت سایپا خودرو، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ... همکاری داشته است.

نظر شما