برای حفظ ستاره در جمع سرخ‌پوشان؛

تاکید ویژه یحیی به مدیران پرسپولیس!

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۴۴۳۷
تاکید ویژه یحیی به مدیران پرسپولیس!
خرید جدید تیم پرسپولیس یکی از بهترین های این تیم در بازی های اخیر سرخ ها محسوب می شود و همین موضوع باعث شده سرمربی پرسپولیس به حفظ او تاکید ویژه ای داشته باشد.

به گزارش برنا، شهریار مغانلو در بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر  گل مهمی را در برابر ذوب آهن به ثمر رساند. او در دربی هم مثل لیگ قهرمانان آسیا نمایش ویژه ای را از خود ارائه داد تا توانایی هایش بیش از پیش برای پرسپولیسی ها به چشم بیاید. شاید تا چند ماه پیش بعضی از هواداران پرسپولیس اصلاً مغانلو را نمی شناختند اما حالا او در حضور عالیشاه، آل کثیر و مهدی عبدی تبدیل به مهاجم اصلی پرسپولیس شده است و گل های حساسی را برای قرمزها به ثمر رسانده و تبدیل به چهره ای تاثیرگذار در پرسپولیس شده است.

درخشش او در پرسپولیس باعث شده یحیی گل محمدی به باشگاه اعلام کند که برای فصل بعد هم این بازیکن را می خواهد و  قراردادش تمدید شود. همان طور که می دانید شهریار در حال حاضر  بازیکن تیم سانتاکلارا است و به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته است و برای ادامه حضورش در جمع پرسپولیسی ها باید رضایت مسوولان این تیم پرتغالی جلب شود. شهریار مغانلو فصل گذشته در پیکان هم خوب کار کرده و بهترین گلزن این تیم بود. او از همان روزها چشم گل محمدی را گرفت و در نهایت از نیم فصل دوم فصل جاری به جمع سرخ پوشان پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز