شهرام هروی:

تنها شخصی که امید داریم کسب سهمیه کند، امیر مهدی زاده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۱
تنها شخصی که امید داریم کسب سهمیه کند، امیر مهدی زاده است
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم در مسابقات پیش رو با توجه به نبود کاپیتان تیم، امیر مهدی زاده بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش برنا، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور ساعاتی پیش در گفت و گویی زنده با "صبح و ورزش" درباره برنامه های تیم کاراته کشور مطالبی را مطرح کرد.

هروی درباره رویدادهای بعدی مسابقات که در پاریس برگزار می شود و سرمایه گذاری و برنامه ریزی بر روی کاراته کاران گفت: بیشتر روی امیر مهدی زاده برنامه ریزی کردیم تا در مسابقاتی که در ۲۳ خرداد ماه برپا می شود بتواند شرکت و در آنجا سهمیه را کسب نماید و بتوانیم با سهمیه کامل در المپیک شرکت کنیم. مهدی زاده هم شرایط خوبی دارد و بخاطر شرایط خاص اش برای کسب سهمیه فشارهای زیادی را تحمل می کند اما بازیکن بسیار با تجربه و ایده آلی است و امیدوارم این مسیر را طی و سهمیه را کسب کند. امیر مهدی زاده پر افتخارترین کاراته کار کشورمان در قسمت انفرادی است و کمترین حق اش این است که این سهمیه را کسب نماید.

سرمربی تیم کاراته از شرایط کسب سهمیه عنوان کرد: در مسابقاتی که برای کسب سهمیه برگزار می شود، سهمیه وزن ها با یکدیگر ادغام خواهد شد، همیشه این مسابقات در سه وزن منفی ۶۰ و ۶۷ بود که در حال حاضر وزن ها ادغام و فقط وزن منفی ۶۷ برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم سهمیه المپیک را خواهند گرفت.

شهرام هروی افزود: ما اردوهای متصل به رقابت های المپیک را در پیش داریم و بازیکنان برای اینکه آمادگی خود را از دست ندهند، این اردوها تا قبل از المپیک ادامه دارد و چون بعد از آن در مهر ماه مسابقات آسیایی و در آبان ماه هم مسابقات جهانی را خواهیم داشت.

او شرایط ذبیح الله پورشیب را اینگونه عنوان کرد: تلخ ترین ماجرای کاراته عدم حضور کاپیتان تیم ملی است بازیکنی که از نظر درجه بندی سهمیه را گرفته ولی با توجه به قوانین و قواعد فدراسیون ایشان را در المپیک نداریم و نظر من این است که بسیار به پورشیب ظلم شده چون بازیکنی که کسب سهمیه کند و نتواند در المپیک شرکت کند خیلی غیر قابل توجیه می باشد. ذبیح الله پورشیب چندین سال است که در تیم کاراته بسیار اثر گذار بوده و قهرمانی های متعددی را برای کشور کسب کرده است.

هروی اظهار داشت: ما در سال ۹۸ و زمانی که اتفاقات رنکینگ افتاد و گفتند که بخاطر کرونا مسابقات کنسل شود پیگیر حضور پورشیب در کنار تیم ملی بودیم و رایزنی هایی را در این خصوص انجام دادیم و به نظر من کمترین حق او حضور اینگونه کنار تیم است و امیدواریم این امکان فراهم شود چون واقعا سرمایه کاراته کشور می باشد و جامعه ورزش هم باید نگاه ویژه تری به ذبیح الله پوشیب داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز