محمد نصرتی:

ملی‌پوشان توانایی پیروزی برابر عراق و بحرین را دارند/ باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم!

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۴
ملی‌پوشان توانایی پیروزی برابر عراق و بحرین را دارند/ باید مراقب داوری و بلندگوهای گوش‌خراش بحرینی‌ها باشیم!
ملی‌پوش سابق فوتبال گفت: به توانایی ملی‌پوشان در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر ذره‌ای شک ندارم.

به گزارش برنا، محمد نصرتی بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتبال ایران در برنامه از فوتبال چه خبر؛ درباره دیدارهای ملی پوشان فوتبال در رقابت‌های های مقدماتی جام جهانی قطر بیان کرد:  امیدوارم با تلاش بازیکنان به دور گروهی برسیم. در سال ۲۰۰۶ مشابه همین دوره در وضعیت سختی قرار گرفتیم که از آن سربلند بیرون آمدیم. بازیکنان توانمند هستند و می‌توانیم به‌دور بعدی برسیم. با این حال اردوی آماده‌سازی را نسبت به رقیبان دیر شروع کردیم که یکی از دلایل آن شاغل بودن بازیکنان در اروپا و لیگ برتر بود.

نصرتی درباره کار سخت بازیکنان برابر بحرین و عراق در شهر منامه عنوان کرد: همیشه تیم‌هاب حوزه خلیج با انگیزه‌ای مضاعف جلوی ما ظاهر می شوند. چون بحرین در برهه ای از تاریخ جزو کشور ما  بوده است و حساسیت هایی پیش می آید و چون برخی ها همزبان ما هستند و با انگیزه ایجاد می شوند. باید بدانیم همیشه قدرت اول غرب آسیا هستیم و در این دوره این ویژگی را هم‌ نشان می دهیم. در این دوره با توجه به بی انگیزگی کادر فنی نتایج مطلوب را نگرفتیم که ان شاالله مشکل خاصی پیش نیاید برابر حریفان پیروز خواهیم شد.

ملی پوش سابق فوتبال درباره میزبانی شهر منامه از مسابقات گفت: شرایط با وضعیت قبل کرونا متفاوت است و قبلا می شد از حضور تماشاگران استفاده کرد و بعضا دیدیم آن‌ها از بلندگوهای خاصی در استادیوم استفاده می‌کردند. امیدوارم ناظر بازی حواسش به این بلندگوهای سوهان روح باشد! در هر صورت این چند وقت  ندیده ام از این بلندگوها استفاده کنند. از طرفی باید مواظب داوری باشیم و کار را به احساسات نکشانیم. به بازیکنان ایمان دارم و نباید تمرکز را از دست بدهند و اگر شرایط تاکتیکی فراهم باشد هم بحرین و عراق را می بریم.

نصرتی درباره ساعت نابرابر بازی‌های مقدماتی در منامه عنوان کرد: قطعا دیپلماسی برای برگزاری دیدارها به شکل همزمان مهم بود اما این هم به ضعف در نبود نماینده در کنفدراسیون فوتبال آسیا برمی‌گردد. من سال‌ها در النصر دبی توپ زده ام و شرایط آب و هوایی مشابه‌ای با منامه مشابه دارد. اینکه بگوییم ساعت ۲۱ ساعت مناسبی است اینطور نیست و اصولا از اذان مغرب به بعد خنکی  نسیم می‌وزد که به ساعت بد بازی‌ها نمی‌توان ربطش داد.  شاید ساعت ۲۱ برای برگزاری دیدارهای بحرین بهتر باشد اما فرق چندانی در اصل ماجرا ندارد.

او گفت: در لیگ قهرمانان آسیا هر ۴ نماینده فوتبال ما سربلند بودند و بازی های باکیفیت از خود  نشان دادند و قطعا زنگ خطر برای کشورها بود و بماند اینکه لژیونرها در این دیدارها نبودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز