سیروس دین‌محمدی:

زخم خورده حواشی منامه هستم/ بازیکنان تیم ملی مراقب عملکرد خود باشند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۴۹۶۶
زخم خورده حواشی منامه هستم/ بازیکنان تیم ملی مراقب عملکرد خود باشند
ملی پوش سابق فوتبال گفت: بازیکنان در دیدارهای پیش روی تیم‌ ملی فوتبال اسیر حواشی نشوند.

به گزارش برنا، سیروس دین محمدی ملی‌پوش سابق فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر؛ درباره دیدارهای تیم‌ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قطر در شهر منامه کشور بحرین بیان کرد: هنوز هم برای من سوال است بعد از دیدار جنجالی چند سال پیش تیم‌ما برابر بحرین، چرا در جام جهانی حضور پیدا نکردیم. شاید اگر اتفاقات منامه رخ نمی‌داد سرنوشت بازیکنان با حضور در جام جهانی عوض می‌شد. به نظر من نباید به گذشته برگردیم. از الکس فرگوسن پرسیدند فیلم‌های قهرمانی تیم‌هایش که به عدد پانزده می‌رسید  را دیده است اما او گفت خیر و ترجیح می‌دهم آینده را ببینم.

او افزود: رسانه‌ها باید به گذشته و اتفاقات منامه بیشتر بپردازند تا بازیکنان ملکه ذهنشان شود و از این اتفاقات را بگذرند. کریم باقری سابقه بازی در منامه را داشت و می داند چگونه به بازیکنان در این راستا کمک کند تا به حاشیه نروند و در ادامه با تلاشمان به جام جهانی برویم.

دین‌محمدی در خصوص اردوی تمرینی تیم‌ملی فوتبال در جزیره کیش عنوان کرد: جزیره کیش به کشور بحرین نزدیک است و می‌تواند به بازیکنان برای آماده‌سازی کمک کند. بازیکنان باید اعصاب خود را کنترل کنند و مراقب حواشی دیدارها باشند. بحث فنی بازی‌ها به اسکوچیچ برمی‌گردد که تاکتیک او چیست. حاشیه منامه در بازی معروف ایران برابر بحرین با اخراجم از بازی گریبان من را گرفته است و از آن ها می‌خواهم‌ اسیر حواشی نشوند. با گذشت سال‌ها بعد از آن اتفاق هنوز هم پشیمانم. قطعا بحرین در بخش فوتبالی زورش به ما نمی‌رسد و ما از آن‌ها برتری داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز