لیگ برتر فوتبال؛

دربی کم جاذبه!/ نبرد تماشایی کمالوند و نکونام

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۸
دربی کم جاذبه!/ نبرد تماشایی کمالوند و نکونام
دیدارهای معوقه لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دو بازی دیگر دنبال می‌شود.

به گزارش برنا؛ در ادامه برگزاری بازی های معوقه لیگ برتر از هفته بیست و یکم امروز بازی های ویژه ای در تبریز و تهران برگزار می شود.

تراکتور - ماشین ‌سازی‌   

دربی کم جاذبه!

در اولین بازی معوقه در تبریز شاهد تقابل دو تیم همشهری هستیم تا بدین ترتیب دربی تبریز را در پیش روی داشته باشیم. تراکتور رسول خطیبی پس از تساوی خانگی برابر نفت آبادان در هفته بیست و سوم و تساوی یک - یک برابر فولاد در دیدار معوقه دیگرشان، در شرایطی برابر ماشین سازی قرار می گیرد که در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در پله هفته قرار دارد.

این در حالی است که بحران زده های ماشین سازی که هفته قبل با تغییر مالکیت باشگاه خود روبرو شدند در آخرین بازی شان در لیگ بیستم در هفته بیست و سوم با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شدند تا همچنان اولین گزینه برای سقوط به دسته اول باشند!

پیش بینی می شود این بار دربی تبریز از جذابیت خاصی برخوردار نباشد و دو تیم بدون فشار خاصی در این دیدار به میدان بروند.

سایپا - فولاد

نبرد تماشایی کمالوند و نکونام

پس از جنجال های بازی برابر پیکان، حالا شاگردان فراز کمالوند در دیداری خانگی حریف سرسختی را پیش روی خود می بینند.

بعد از اعلام حکم جنجالی کمیته انضباطی در قبال دیدار ساپیا  برابر پیکان حواشی مربوط به آن دیدار همچنان ادامه دارد. سایپایی ها که خود را در این ماجرا محق می دانند با وجود ادامه این پرونده در کمیته استیاف امیدوارند با تایید پیروزی 3 بر صفرشان در آن دیدار با روحیه و امیدواری های ویژه ای برای بازی برابر فولاد به میدان بروند.

این در حالی است که با احتساب پیروزی 3 بر صفری که به حکم کمیته انضباطی برای شاگردان کمالوند به ثبت رسیده است، این تیم در حال حاضر با 22 امتیاز در رده سیزدهم ایستاده است. این در حالی است که شاگردان جواد نکونام در فولاد در آخرین بازی خود که دیداری معوقه برابر تراکتور بود، به تساوی یک - یک رضایت دادند تا با یک امتیاز آن دیدار 31 امتیازی شده و به پله ششم جدول رده بندی برسند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز