مسئول مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی:

مسابقات فیتنس چلنج نهایتا تا هفته آینده برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۱
مسعود حیدرزاده، مسئول برگزاری مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی از برگزاری این مسابقات پیش از پایان خردادماه خبر داد.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، مسئول برگزاری مسابقات فیتنس چلنج کشوری گفت: رشته ورزشی فیتنس چلنج رشته ای نوپا در کشور است که ظرفیت های زیادی برای گسترش دارد و می تواند مخاطبان زیادی را از سراسر کشور جذب کند. در همین راستا رایزنی های لازم برای برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی در بهترین سالن های کشور انجام شد.

او افزود: در همین راستا سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی انتخاب شد که مقرر بود پس از برگزاری این مسابقات نفرات برتر به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شوند تا در آن مسابقات با آمادگی کامل شرکت کنند.

رئیس کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور با اشاره به علت لغو مسابقات فیتنس چلنج کشوری در هفته گذشته خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این بود که پایه گذاری این رشته و مسابقات مربوط به آن در کشور قوی و با صلابت باشد که بارش های شدید در تهران در چند روز گذشته سبب شد تا سقف سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی با مشکل مواجه شده و مسابقات به زمان دیگری موکول شود که به همین علت باید به علت تغییر در برنامه ها، از شرکت کنندگان عذرخواهی کنم.

حیدرزاده در ادامه اظهار کرد: تلاش می شود تا این مسابقات با کیفیت بهتری در هفته جاری یا در نهایت ابتدای هفته آینده در شهر تهران برگزار شود تا نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام شوند. میزبان این مسابقات همچنان سالن 12 هزار نفری آزادی است و از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری مسابقات بهره گرفته خواهد شد. همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا این مسابقات با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات در پایان تاکید کرد: تاریخ و ساعت دقیق برگزاری مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی با نظر ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و رئیس کمیته فیتنس اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز