محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

در زمین حریف‌مان نمی‌شوند، سنگ اندازی می‌کنند/ انتخاب باقری انتخاب خوبی بود/ نباید گزگی به بحرینی‌ها بدهیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۳:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۷
در زمین حریف‌مان نمی‌شوند، سنگ اندازی می‌کنند/ انتخاب باقری انتخاب خوبی بود/ نباید گزگی به بحرینی‌ها بدهیم
سرپرست سابق پرسپولیس گفت: کریم بازیکن بزرگی بود و در حال حاضر هم مربی خوبی است. حضور او در پرسپولیس در این سال های اخیر نشان داد و ثابت کرده او می تواند در تیم ملی نیز حضور موثری داشته باشد. او علاوه بر فاکتورهای روحی و روانی از نظر فنی و فوتبالی هم می تواند کمک حال کادرفنی تیم ملی و شخص اسکوچیچ باشد. به نظر من انتخاب او، انتخاب خوب و کارشناسانه ای بود که در نهایت می تواند به سود تیم ملی و فوتبال ما در این شرایط باشد.

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت خوب نفری تیم ملی اظهار داشت: تیم ما در این رقابت ها نفرات خوبی را در اختیار دارد. با توجه به عملکرد خوب اکثر لژیونرهای مان در اروپا و همین طور آمادگی خوبی که بازیکنان داخلی از آن برخوردار هستند به نظر من تیم ملی ما با ترکیبی از بهترین های فوتبال ایران برای حضور در بحرین آماده می شود و امیدوارم این تیم آماده و سرحال با بهترین شرایط در بازی های پیش روی به میدان برود و بتواند نتایجی را رقم بزند که در نهایت منجر به صعودمان به جام جهانی شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص نگرانی هایی که در مورد میزبانی بحرین در این بازی ها احساس می شود، تاکید کرد: سابقه کشورهایی مثل بحرین در برابر فوتبال ایران خراب است و در سال های قبل هم هر زمان در کشورهای خوزه خلیج فارس بازی داشتیم شرایط خوبی را برای ما فراهم نکرده اند. ما نباید زیر بار میزبانی بحرین می رفتیم. مشکل اینجاست که ما برشی در AFC  نداریم و در مقابل کشورهای حوزه خلیج فارس در کنفدراسیون فوتبال آسیا لابی های قوی دارند. به هر صورت در حال حاضر کاری در این زمینه از دست ما برنمی آید جز این که این قدر در زمین خوب و قدرتمند باشیم که بهانه و گزگی دست آنها ندهیم و حق مان را در زمین بگیریم.

خوردبین با تاکید برحضور موثر کریم باقری در کنار تیم ملی برای موفقیت تیم اسکوچیچ خاطرنشان کرد: کریم بازیکن بزرگی بود و در حال حاضر هم مربی خوبی است. حضور او در پرسپولیس در این سال های اخیر نشان داد و ثابت کرده او می تواند در تیم ملی نیز حضور موثری داشته باشد. او علاوه بر فاکتورهای روحی و روانی از نظر فنی و فوتبالی هم می تواند کمک حال کادرفنی تیم ملی و شخص اسکوچیچ باشد. به نظر من انتخاب او، انتخاب خوب و کارشناسانه ای بود که در نهایت می تواند به سود تیم ملی و فوتبال ما در این شرایط باشد.

او در مورد شرایط صعود و شانسی را که برای تیم ملی برای حضور در جام جهانی متصور است، تصریح کرد: متاسفانه ما در دور رفت امتیازات مهمی را از دست دادیم و این موضوع کارمان را برای دور برگشت سخت کرده است. در حال حاضر ما تیم  خوبی داریم و دست کادرفنی از نظر مهره ای باز است. البته باز تاکید می کنیم باید مراقب حاشیه سازی ها و جنگ های روانی باشیم. صعودمان به جام جهانی اما و اگرهایی دارد اما امیدوارم در نهایت بهترین اتفاق برای تیم ملی رخ دهد و  بتوانیم صعود بی دردسر و شیرینی را به جام جهانی داشته باشیم.

در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس سوالاتی را از خوردبین داشتیم. سرپرست قدیمی پرسپولیس با تاکید بر حفظ انسجام و روند نتیجه گیری خوی که در حال حاضر در پرسپولیس وجود دارد به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در چند هفته اخیر نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کرده است و نشان داده در درون زمین و مستطیل سبز بی رقیب است اما انگار وقتی در زمین حریف پرسپولیس نمی شوند می خواهد طور دیگری به این تیم ضربه بزنند و ترمزش را بکشند. من بابت اتفاقات و برخی شیطنت هایی که اخیر در قبال این تیم می شود، واقعا متاسفم. نمی دانم اگر در اثر پرتاب نارنجک بلایی سر پرسپولیسی ها می آمد و اتفاق بدی رخ می داد کسی بود که جواب بدهد؟ اینجا بحث پرسپولیس یا تیم دیگری نیست و پای جان انسان درمیان است. امیدوارم این موضوع از سوی مدیران پرسپولیس با جدیت دنبال شود تا حقی از کسی ضایع نشده و در بازی های دیگر مشابه این اتفاق نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای هیچ تیم دیگری تکرار نشود. مدیریت باشگاه در این مورد نباید کوتاه بیاید و با جدیت جریاناتی را که علیه پرسپولیس راه انداخته اند را پی گیری کند.

او گفت: با وجود برخی تلاش ها، من معتقدم انگیزه پرسپولیسی ها برای قهرمانی در این فصل صدچندان شده و با تداوم روند خوب این تیم در نتیجه گیری بچه ها برای پنجمین فصل متوالی جام را مال خود خواهند کرد. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز