انصاری فرد:

با دعای خیر مردم صعود می کنیم/ اگر بازی تدارکاتی داشتیم بهتر بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۵۸۱۱
با دعای خیر مردم صعود می کنیم/ اگر بازی تدارکاتی داشتیم بهتر بود
مهاجم لژیونر ایران گفت: شرایط تیم ملی برای صعود به جام جهانی کمی پیچیده شده اما به عنوان یک ملی پوش قول می‌دهم که همه بازیکنان تمام توانشان را به کار می‌گیرند تا تیم ملی به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش برنا؛ کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط اردوی کیش خیلی خوب است. از روزی که وارد جزیره کیش شدیم همه امکانات برای تیم ملی فراهم شده و در آرامش کامل تمرین کرده‌ایم. همه برنامه‌های کادرفنی را در اجرای تمرینات پیش برده‌ایم. امیدوارم تا آخرین روز قبل از اعزام به بحرین همین شرایط باشد.

او در ادامه گفت: شرایط تیم ملی پیچیده شده اما به عنوان یک ملی پوش قول می‌دهم که همه بازیکنان تمام توانشان را به کار بگیرند تا تیم ملی به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کند. اکنون با یک مسابقه کمتر در گروه مان سوم هستیم. با شروع مسابقات شرایط را عوض خواهیم کرد. صدرصد تیم ملی جایگاهش را پس می‌گیرد و ان شاءالله با دعای خیر مردم و هواداران تیم ملی به مرحله بعد صعود خواهد کرد و خودمان را برای مراحل بالاتر آماده می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه همدلی در تیم ملی و بازیکنان را مشاهده می‌کنیم، در سال های قبل این همدلی نبوده، گفت:  تیم ملی چندین سال است که همدل بوده و به عنوان تیم ایران وارد عرصه جهانی می‌شود. همیشه تیم بودن ما زبانزد عام و خاص بوده‌است و بازیکنان، تیم هستند و با یکدیگر همدل شده‌ایم تا بهترین شرایط را فراهم کنیم. انشاءالله تیم ملی از این مرحله عبور کند و  به جایگاه‌ مورد نظر برسیم.

انصاری فرد در مورد گلایه مهدی طارمی مبنی بر نداشتن بازی تدارکاتی برای تیم ملی گفت: طارمی آنقدر حرفه‌‌ای است و اگر حرفی می‌زند، صدرصد روی اصول بوده و طبیعی است اگر بازی تدارکاتی داشتیم بهتر بود؛ اما دوستان عزیز بازی‌های لیگ برایشان خیلی مهم تر بوده است.  ما هم احترام می‌گذاریم و هیچ مشکلی هم نیست. حریفان ما با چند بازی تدارکاتی وارد مسابقات می‌شوند و ما با چند جلسه تمرین وارد مسابقات خواهیم شد و اولین بازی رسمی ما می‌شود بازی تدارکاتی. طبیعی است که تاثیر دارد اما سعی می‌کنیم این را هم به فال نیک بگیریم و همدل تر باشیم و از این مسیر سخت عبور کنیم.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه آیا بازی لیگ مهم‌تر بوده است، منظور شما خطاب به مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران است، گفت: گلایه ای نداریم آنهایی که در راس فوتبال بودند حتما صلاح فوتبال را اینطور دیدند؛ اما من به عنوان بازیکن تیم ملی نظرم را می‌دهم و می‌گویم اگر بازی دوستانه‌ای بود و اردوی تیم ملی زودتر شروع می‌شد بهتر بود. در این جایگاه هم که هستیم امیدوارم شرایط بهتر شود.

 

نظر شما