با همکاری شهرداری تهران انجام می شود؛

تاسیس یک پاتوق فرهنگی برای ناشنوایان

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۵:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۶۰۲۸
تاسیس یک پاتوق فرهنگی برای ناشنوایان
یک پاتوق فرهنگی برای ناشنوایان ساخته می شود.

 به گزارش برنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ اعضای هیأت رئیسه فدراسیون ناشنوایان به همراه دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با پیروز حناچی شهردار تهران دیدار و گفتگو کردند.

حناچی در این دیدار گفت: شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری به دنبال مناسب سازی معابر برای معلولان بوده است و در افتتاح هایی که در این دوره از مدیریت شهری انجام شد، یکی از شرط های افتتاح ، مناسب سازی برای معلولان بود؛ به عنوان مثال در مترو هیچ ایستگاهی افتتاح نشد مگر این که برای معلولان مناسب سازی شده باشد.

حناچی همچنین با اشاره به ملکی که اعضای فدراسیون خواستار ورود شهرداری برای نوسازی آن بودند هم گفت: شهرداری از ساخت یک پاتوق فرهنگی برای ناشنوایان استقبال می کند و حاضر است در این زمینه همکاری داشته باشد.

در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم حضور داشت و با تشریح برنامه ها و وضعیت فدراسیون ناشنوایان از شهردار تهران خواست که برای کمک به وضعیت این فدراسیون مساعدت کند.

دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ضمن تشکر از حمایت های ویژه دکتر صالحی امیری و آقای حناچی شهردار تهران نسبت به ناشنوایان ، اظهار داشت : امیدواریم با همکاری های فی مابین و تعامل هرچه بهتر با شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک بتوانیم در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر ورزش ناشنوایان گام برداریم.

در این دیدار دکتر تیشه گران (رئیس فدراسیون ناشنوایان) ، دکتر فرشادان ، دکتر تاجگردون و خال (اعضای هیأت رئیسه) ، نصیبی (دبیر) ، فراهانی و داودی (نواب رئیس) ، میر محسنی (رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران) ، دکتر آرام (مدیرکل بهزیستی شهر تهران) و امید سعیدی(کارشناس خبره فدراسیون)حضور داشتند .

 

 

نظر شما