پیگیری اردوی انتخابی بانوان با حضور ۲۶ بازیکن/ اردونشینان در جلسه آنتی‌دوپینگ شرکت کردند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۶۶۴۳
پیگیری اردوی انتخابی بانوان با حضور ۲۶ بازیکن/ اردونشینان در جلسه آنتی‌دوپینگ شرکت کردند
نخستین اردوی انتخابی تیم ملی بانوان درحالی با حضور 26 بازیکن زیر نظر فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی درحال پیگیری است که اردونشینان امروز در جلسه آنتی‌دوپینگ شرکت کردند.

به گزارش برنا، نخستین اردوی انتخابی تیم ملی بانوان از چهارشنبه (پنجم خردادماه) با حضور 18 بازیکن در گروه اول رسما آغاز شد.

برای شروع اردوی انتخابی گروه اول، 22 بازیکن دعوت شده بودند که تست PCR سه بازیکن از جمله الهام حلاج، تهمینه درگذنی و زهرا بخشی مثبت شده بود و این سه بازیکن به قرنطینه رفتند تا پس از سپری کردن دوره بیماری در اردو حاضر شوند.

ستایش جبلی هم پس از مشخص شدن نتیجه تست PCR به اردوی نخست ملحق شد اما درنهایت در کنار مریم حبیبی، بیتا اعلایی و شکیلا صدری از اردوی نخست خارج شدند.

با خروج این چهار بازیکن از اردوی نخست، 11 بازیکن در قالب گروه دوم از عصر روز پنچ شنبه (ششم خردادماه) به اردوی دوم تیم ملی بانوان ملحق شدند تا درنهایت 26 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی پیگیری کنند.

پیش از این 17 بازیکن به اردوی گروه دوم دعوت شده بودند که پوران زارع، الهام فلاح، منا آشفته، فرزانه مرادیان، مونا خواجه کلایی و ندا چملانیان بنا به دلایل شخصی و خانوادگی و با مجوز سرمربی تیم ملی در اردو حاضر نشدند.

امروز همچنین دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در اردوی انتخابی بانوان نکات مربوط به دوپینگ، بهداشت فردی، بهداشت در اردو و بهداشت در سفر را برای بازیکنان دوره کرد.

گفتنی است درهای اردوی انتخابی تیم ملی به روی بازیکنان باز است و متقاضیان می‌توانند بعد از انجام مراحل تست‌گیری با صلاح‌دید کادرفنی به جمع اردونشینان ملحق شوند. تست‌گیری از چند بازیکن جدید برای حضور در اردوی تیم ملی هم امروز انجام شد و این بازیکنان در صورت داشتن فاکتورهای مدنظر کادرفنی به اردو خواهند پیوست.

 

اسامی 26 بازیکن حاضر در اردوی نخست انتخابی تیم ملی بانوان:

حانیه محتشمی‌پور

آیتک سلامت

اسماء سعیدی

مهتا یحیاپور

فاطمه عنایت

مائده اسکندری

فاطمه خلیلی

هاله متقیان

سارا نظری

محدثه مشتاقی

ریحانه داور‌پناه

زهرا رضایی

زهرا مغانی

نگین شیرتری

زهرا کریمی

مائده برهانی

شبنم علیخانی

سودابه باقرپور

مهسا کدخدا

مهتاب رحمانی

فرزانه زارعی

فرناز ساعی

مهسا صابری

نگار کیانی

فاطمه حسنی

مونا دریس‌محمودی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز