از فردا؛

آغاز یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کومیته و هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کاتا بانوان

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۷
اردوی های تیم ملی کومیته و کاتا بانوان در یازدهمین و هشتمین مرحله آن از فردا آغاز می شود.

به گزارش برنا، مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاتا بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی از فردا در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز و تا اعزام به مسابقات گزینشی المپیک که در پاریس برگزار می شود ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان ظهر فردا وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آمد و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر آغاز گردد.

در مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کومیته بانوان، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، مبینا حیدری، نگین آلتونی، فاطمه خنکدار، آویشن باقری و فاطمه سعادتی ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار خواهند کرد.

در مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاتا نیز  فاطمه صادقی ملی پوشان بانوان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می دهند.

مسابقات پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است طی روز های ۲۱ الی ۲۳ خرداد ماه برگزار می شود و رزیتا علیپور در بخش کومیته و فاطمه صادقی در بخش کاتا نمایندگان کاراته بانوان هستند که در این مسابقات شرکت خواهند کرد و در صورت کسب مقام موفق خواهند شد تا جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز