بیژن ذوالفقار نسب:

در حال حاضر نباید به تیم ملی فوتبال فشار آورد/ همه مشکلات را کنار بگذارید

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۶۸۷۱
در حال حاضر نباید به تیم ملی فوتبال فشار آورد/ همه مشکلات را کنار بگذارید
بیژن ذوالفقار نسب سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین از حال و احوال این روزهای تیم ملی فوتبال ایران مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش برنا؛ بیژن ذوالفقار نسب درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: خیلی از کارشناسان راهکارهای مختلفی را ارائه کردند ولی من فکر می کنم با توجه به تجاربم در همچین موقعیت هایی که نتایج کمی حساس است و‌ فاصله زیادی تا برگزاری مسابقات نداریم  تنها چیزی که تیم ملی به آن نیاز دارد آرامش کامل اردویی است که قطعا تمرکز لازم باید وجود داشته باشد که همه بازیکنان با تمامی افکارشان پیرامون برنامه های مربی تیم و دستوراتی که برای وظایف تک تک آنان مشخص شده، حرکت نمایند و در حال حاضر زمان فشار آوردن به تیم گذشته است. همه بازیکنان سالم و آماده هستند و میل به بازی دارند که از مهمترین فاکتورهای پیروزی است و فقط باید حمایت شوند و از نظر من دیدار وزیر ورزش با بازیکنان بسیار حرکت پسندیده و خوبی بود.

او افزود: انتظارم این است که مدیران ارشد با تیم هماهنگ باشند و اگر صحبتی وجود دارد قبل از بازی با بازیکنان مطرح کنند و من اعتقاد دارم که تیم ملی شرایط خوبی را دارد و مهمترین آن میزان انگیزه بازیکنان در همه جنبه ها است و خیلی از بازیکنان شرایط بین المللی فوتبال را می دانند و با بهترین عملکرد خود قطعا این بازی ها را انجام می دهند و چون حضورشان در جام جهانی ارزش معنوی و اقتصادی آن ها را بالا می برد و بازیکنانی که از جام جهانی برمی گردند در هر باشگاهی که خضور میدا کنند با دید دیگری به آن ها نگاه می کنند.

سرپرست انجمن فوتبال جانبازان و معلولین ادامه داد: من نسبت به همه بازیکنان بسیار خوش بین هستم. شرایط آب و هوایی کیش هم با توجه به تمرینات چند روزه ای که داشتند مناسب بوده و امیدوارم مصدومیتی برای بازیکنان به وجود نیاید و اصحاب رسانه هم حمایت کنند و مشکلات برای بعد از مسابقات گذاشته شود چرا که فوتبال ایران شایستگی حضور در جام جهانی را دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز