علیرضا مرزبان:

حس وطن‌پرستی بازیکنان تیم ملی فوتبال در منامه جواب می‌دهد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۷۰۱۰
حس وطن‌پرستی بازیکنان تیم ملی فوتبال در منامه جواب می‌دهد
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مطمئنا بازیکنان با تجربه‌ای که دارند می‌توانند در منامه موفق شوند.

به گزارش برنا، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر درباره شرایط تیم ملی فوتبال در کشور بحرین عنوان کرد: بازیکنان باتجربه و خوبی در تیم ملی حاضر هستند که همگی توانایی موفقیت برابر حریفان در بحرین را دارند. از آنجایی که این‌ ‌بازی‌ها بسیار مهم هستند، حس وطن پرستی بازیکنان نسبت به هر چیز دیگر به آن‌ها کمک و بر همه غلبه می‌کند.

او افزود: با توجه به بازیکنان خوبی که داریم می‌توانیم به موفقیت برابر عراق و بحرین در بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر امیدوار باشیم.

مرزبان درباره حضور احسان حاج صفی به عنوان یک کاپیتان مقتدر در تیم ملی اظهار کرد: احسان نه تنها از نظر فنی بزرگ است بلکه به عنوان رهبر تیم کیفیت بالایی دارد و بارها به عنوان لژیونر در نقش بین المللی خود در اروپا توانایی هایش را ثابت کرده است. بنابراین با این روحیه در احسان می توان تیم را هدایت کرد تا به حام جهانی برویم.

او درباره سبک بازی تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: طبیعتا بازی‌ها برای ما بسیار مهم است و بزرگترین فاکتور بازی با ۲ هافبک هدف است تا طارمی و سردار آزمون آسیب نبیند و سیستمی انتخاب شود تا علاوه بر موفقیت این بازی‌ها به چشم بازی های دست گرمی برای آمادگی بازی های بزرگتر به حساب بیاید. بازیکنان باید یکدیگر را به خوبی درک کنند.

نظر شما