بازیکن تنیس روی میز:

تنیس روی میز باید از بازیکنان خود حمایت کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۷۳۷۸
تنیس روی میز باید از بازیکنان خود حمایت کند
امیرحسین هدایی گفت: من از جوان ترین لژیونرهای تنیس روی میز هستم و از فدراسیون انتظار داشتم که اسم من هم در لیست بازی های قطر ارسال می کردند.

به گزارش برنا، دقایقی پیش امیرحسین هدایی بازیکن تنیس روی میز کشور روی خط زنده برنامه ورزش ایران (بازی های راکتی) آمد و در خصوص رشته تنیس روی میز کشور صحبت هایی را عنوان کرد.

امیرحسین هدایی گفت: در حال حاضر در مجارستان هستم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و جز چند روزی که درگیر کرونا و مصدومیت بودم، بقیه روزها را بسیار خوب تمرین کردم. قراردادهای مجارستان به صورت ۱۰ ماهه است و لیگ اینجا از طولانی ترین لیگ های دنیاست و روند کار به این شکل است که باید ۱۰ ماه برای این تیم بازی کرد.

بازیکن تنیس روی میز کشور با اشاره به حواشی اخیرش درباره یک مصاحبه افزود: من در مصاحبه خود از شخص خاصی اسم نبردم. و با توجه به اینکه تیم ملی در تنیس می تواند روی حداقل ۳ نفر و حداکثر ۵ نفر سرمایه گذاری و در مسابقات استفاده کند، تنها انتظار و درخواست من این بود که در مسابقات قطر برگزار شد اسم من هم در لیست ارسال می شد و از آنجایی که چند ماهی است که مسابقاتی برگزار نشده و من هم از جوان ترین لژیونرها هستم و نفر سوم تیم ملی شدم، اهداف و انتظارات مربوط به خودم را دارم و این مستلزم یکسری حمایت ها می باشد.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از برگشتم از مجارستان که روز جمعه خواهد بود، نشستی با فدراسیون در این خصوص خواهم داشت. همچنین مسابقات لیگ، اتتخابی تیم ملی و بعد از آن اردوی مجارستان و سوئد را پیش رو دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز