محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

زنان وزنه‌بردار ایران در جهان مزد تلاش خود را گرفتند/ به المپیک هم امیدوار هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۷۴۵۳
پیشکسوت وزنه برداری گفت: زنان وزنه بردار ایران در جهان مزد تلاش و زحمات خود را گرفتند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در 2 بخش زنان و مردان در حالی در تاشکند ازبکستان برگزار شد که یکتا جمالی در دسته 87 کیلوگرم زنان ابتدا موفق به مهار وزنه 85 شد و در ادامه توانست وزنه 90 کیلوگرمی را مهار کند.

جمالی در ادامه پشت وزنه 92 کیلوگرمی قرار گرفت که برای مهار آن مشکلی نداشت که در نهایت هم با مهار این وزنه به مدال برنز رسید. جمالی نخستین وزنه بردار ایرانی است که یکی از سکوهای مسابقات قهرمانی جهان را در این رده سنی فتح می‌کند.

محمد نصیری، پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خیلی تبریک می‌گویم به زنان کشورم. خدا را شاکریم بابت این اتفاق خوب، اینکه هر روز و با وجود محدودیت هایی که وجود دارد شاهد درخشش زنان در ورزش هستیم. مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری بسیار برای قرار گرفتن وزنه برداران خانم در این جایگاه تلاش کرده است. بسیار خوشحالم که امروز هم وزنه برداران و هم فدراسیون مزد این تلاش ها را می بینند. امیدوارم که همین روند همچنان ادامه دار باشد.

نصیری با اشاره به بازی‌های المپیک توکیو گفت: در حال حاضر رقابت‌های مهم و حساس المپیک را در پیش داریم. قبل از هر چیز برای کاروان ایران آرزوی موفقیت دارم اما در وزنه برداری متاسفانه دو نفر از شانس مدال‌های موفق نشدند حتی سهمیه ورود به مسابقات را بگیرند. البته دو وزنه بردار جوان داریم که بسیار شایسته و عنوان‌ دار هستند ولی با این حال فضای المپیک بسیار متفاوت تر از هر مسابقه دیگری است. نا امید نیستیم دعا می کنیم و امیدواریم بازهم وزنه برداران ایران را روی سکوی المپیک ببینیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز