امروز منتشر شد؛

پیام مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۷۸۲۶
پیام مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن انگیز رحلت امام دلها، یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی 15 خرداد را گرامی داشت.

به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن انگیز رحلت امام دلها، یاد و خاطره شهدای قیام تاریخی 15 خرداد را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً"


14 خرداد یادآور غمی بزرگ در فقدان رهبری نستوه، مجاهدی بزرگمرد و الهی است که به نام خدا و برای خدا قیامی را پایه نهاد که شاگردان و فرزندانش در 15 خرداد 1342 با خون خود پای شهادتنامه آن را امضا کردند.

رهبری فرزانه که با جهاد، مقاومت و مهاجرت خود، وعده نصرت الهی را که فرمود (وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا: سوره عنکبوت -آیه 69) در 22 بهمن 1357 محقق ساخت و پس از یک عمر حیات طیبه و ایجاد تحول در ایران و جهان، در 14 خرداد 1368 با دلی آرام و قلبی مطمئن دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

در این روزها جامعه ایثارگران ورزش و جوانان همنوا با امت اسلامی و ملت مسلمان ایران با حضور در آیین‌ گرامیداشت یاد و نام خمینی کبیر و یادواره فرزندان شهیدش در قیام 15 خرداد ضمن یادآوری آرمان‌ها و وصایای جاودان آن امام راحل، با رهبر فرزانه خود تجدید پیمان خواهد کرد.

امید است نسل جوان و ورزشکار کشور با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تحقق آرمان‌های ارزشمند شهیدان و امام شهدا به سوی تحقق جامعه علوی و تشکیل جامعه موعود مهدوی گام برداشته و دین خود را به شهدا و امام بزرگوار با خدمتگزاری شایسته به جامعه اسلامی ادا کند.

سید قاسم قاسمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز