علیرضا مرزبان:

شانس اول ما بازی با هنگ کنگ است/ بازیکنان تیم ملی حس ملی و وطن پرستی دارند

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۸۱۸۸
شانس اول ما بازی با هنگ کنگ است/ بازیکنان تیم ملی حس ملی و وطن پرستی دارند
علیرضا مرزبان کارشناس فوتبال و مربی سپاهان از بازی امشب تیم ملی در برابر هنگ کنگ توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا مرزبان در خصوص نظر کلی خود نسبت به بازی های تیم ملی فوتبال گفت: دو موضوع سازماندهی و تشکیلاتی که باید توجه بیشتری به آن می کردیم، چرا که فوتبال ما از لحاظ کیفیتی نسبت به بقیه بازیکنان تیم های هم گروه بهتر است و ما بازیکنان بین المللی و لیگ خوبی را داریم و مشکل اصلی ما نداشتن یک تشکیلات و سازماندهی خوب می باشد، چه بسا همه مسائلی که برایمان رخ می دهد کوتاه مدت بوده و این مساله آسیب جدی به ما وارد می کند. اگر برنامه ریزی های دراز مدت داشته باشیم قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

او در ادامه تاکید کرد: من اعتقاد دارم که هر ۴ بازی را می بریم. فوتبال ما قابل مقایسه نیست و حتی یک یا دو طبقه بالاتر از این تیم ها هستیم ولی مهمترین فاکتوری که ما در این بازی ها داریم حس ملی و وطن پرستی است که در بازیکنان ما وجود دارد. مردم ایران، مردم وطن پرستی هستند عاشق هر گوشه این مرز و بوم بوده و این حسی که بازیکنان ما در درونشان دارند کمک می کند تا خیلی راحت برنده بازی ها شویم و از موانع و سدهای پیش روی خود گذر کنیم. شانس اول ما بازی با هنگ کنگ است که می توان به عنوان بازی تدارکاتی به آن نگاه کرد تا به تیم های  بحرین و عراق برسیم.

مرزبان از حواشی سال های گذشته در بحرین گفت: یک مساله خیلی مهمی که در بعد بین المللی هم مطرح می باشد این است که اگر حواشی را شناخته و با آن برخورد خوبی نماییم، می توان نسبت به اقداماتی که یک کشور علیه تیم ما انجام می دهد مقابله کنیم تا تمرکز بازیکنان دچار آسیب نشود. برای ما خیلی مهم است که در این ۴ بازی اگر قرار هست مشکلی پیش آید، به سرعت قدم بعدی را برداریم و دنبال بهانه نباشیم و اگر حاشیه ای اتفاق افتاد مساله را بزرگنمایی نکنیم. حواشی همیشه وجود داشته و انسان باید بتواند در شرایط مختلف زندگی و تمرکز خود را حفظ کند و باید بتوانیم در حین و قبل بازی ها همچین مسائلی را مدیریت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز