نبی‌اله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از عملکرد بازیکنان راضی هستیم/ مهره‌های خوبی را برای سال‌های بعد ساخته‌ایم/ پرسپولیس در ایران و آسیا مدعی اول است

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۸۲۷۲
از عملکرد بازیکنان راضی هستیم/ مهره‌های خوبی را برای سال‌های بعد  ساخته‌ایم/ پرسپولیس در ایران و آسیا مدعی اول است
مربی نونهالان پرسپولیس گفت: مشکلات مالی در تیم های پایه وجود دارد و همه مربیان این تیم ها با عشق و علاقه ای که به پرسپولیس دارند در این تیم ها فعالیت می کنند.

نبی اله باقری ها در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص  شرایط دیدارهای تیم های پایه پرسپولیس در رده نونهالان اظهار داشت: تیم نونهالان در شرایط ویژه ای کار خود را در این فصل آغاز کرد. برخی مشکلات در ابتدای فصل مانع از این شده بود که بتوانیم در فصل نقل و انتقالات حضور کاملی داشته باشیم اما در نهایت توانستیم تیم را به موقع راهی مسابقات کرده و نتایج نسبتا خوبی را به دست آوریم.

او در ادامه تاکید کرد: پرونده ای که برای یکی از بازیکنان کاملا قانونی ما باز شده بود در پایان فصل مشکلاتی را برای مان پیش آورد و کمیته انضباطی حکم کسر 6 امتیاز را برای ما صادر کرد اما با این وجود توانستیم شرایط را به گونه ای پیش ببریم که تیم را در میانه جدول حفظ کنیم.

مربی تیم نونهالان پرسپولیس تصریح کرد: با وجود همه مشکلات تیم ما از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشت و از بازیکنان مان کاملا راضی هستیم.

باقری ها در مورد آینده این تیم به خبرنگار برنا گفت: با توجه به تغییر شرایط سنی بازیکنان فعلی مان برای فصل بعد باید تیم از نظر بازیکن جدید تقویت شود. در حال حاضر فقط 3 بازیکن ما به لحاظ شرایط سنی به گونه ای هستند که می توانند تیم نونهالان را برای فصل آینده همراهی کنند و باید برای جذب بازیکن جدید خیلی زود اقدام شود.

او ادامه داد: نکته مهم در مورد رده سنی نونهالان این است که این رده سنی رده سنی پایه ای است که تقریبا هر سال باید با نفرات جدید بسته شود و در پایان هر فصل خروجی های زیادی داریم. امسال هم تیم نونهالان بازیکنان خوب و مستعدی را برای رده سنی نوجوانان ساخته است که می تواند در فصل بعد کمک حال تیم های دیگر باشند.

مربی نونهالان پرسپولیس گفت: مشکلات مالی در تیم های پایه وجود دارد و همه مربیان این تیم ها با عشق و علاقه ای که به پرسپولیس دارند در این تیم ها فعالیت می کنند. مدیران پرسپولیس در راس آنها آقای سمیعی  برای حل مشکلات تلاش می کنند و امیدوار هستیم مشکلات مالی تیم های پایه هم زودتر برطرف شود. 

مدافع سابق پرسپولیس ضمن تمجید از شرایط تیم بزرگسالان پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط این تیم خوب است و کادرفنی و بازیکنان با تعصب مثالزدنی شان بهترین نتایج را تا به امروز کسب کرده اند و این فصل هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. به نظر من عملکرد خوب مجموعه باشگاه منجر به رقم خوردن بهترین شرایط برای پرسپولیس هستند. من شک ندارم این تیم نه تنها در جام های داخلی بلکه در آسیا هم مدعی اول قهرمانی است. 3/5

نظر شما