دراگان اسکوچیچ:

تیم خوبی داریم و به قدرت‌مان ایمان دارم

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۸۴۷۹
تیم خوبی داریم و به قدرت‌مان ایمان دارم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از نتیجه بازی مقابل هنگ‌کنگ و کسب برتری راضی هستم. به قدرت‌مان ایمان داریم و برای رسیدن به هدفمان از موانع عبور خواهیم کرد.

به گزارش برنا، دراگان اسکوچیچ» پنجشنبه شب پس از برتری سه بر یک ایران برابر هنگ‌کنگ در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی هستم و برای شروع دور برگشت خوب بود. شرایط آب و هوایی سخت است اما به خوبی از پیس این مساله برآمدیم.

وی افزود: با تیمی بازی کردیم که اکثر دقایق را در یک سوم دفاعی خودش بود و کار را برای ما سخت کرد، چراکه آنها مقداری ضدفوتبال بازی کردند. این دیدار را بُرد خوبی تمام کردیم و به چند بازیکن اصلی هم استراحت دادیم تا برای دیدارهای بعدی آماده تر باشند.

این مربی کروات ادامه داد: تنها چیزی که رضایت نداشتم گلی بود که دریافت کردیم و نباید اینگونه گل بخوردیم ما باید در تمام زمان بازی تمرکزمان را حفظ کنیم. هنگ کنگ مدت زیادی بازی نکرده بود و ما اطلاعات چندانی از نحوه کار آنان نداشتیم.

سرمربی تیم ایران تصریح کرد: برتری خودمان را در طول مسابقه حفظ کردیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و شرایطمان بسیار بهتر از حریف بود.

اسکوچیچ در پایان عنوان کرد: نمی‌خواهیم دیدارها را با هم قاطی کنیم و هر بازی شرایط خودش را دارد. تیم خوبی داریم و به قدرت‌مان ایمان دارم تا از موانع عبور کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه شب در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و در منطقه آسیا برابر هنگ کنگ به برتری سه بر یک دست یافت. این دیدار از گروه سوم برگزار شد و تیم ایران با برتری مقابل حریف، امیدهایش را برای صعود زنده کرد. دیدارهای این گروه در شهر منامه بحرین در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز