جنگ روانی در روزنامه های بحرینی شروع شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۰:۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۸۶۵۱
جنگ روانی در روزنامه های بحرینی شروع شد
رسانه های بحرینی قبل از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران وارد جنگ رسانه ای شدند.

پیروزی هشت بر صفر مقابل کامبوج روحیه خوبی به بحرینی ها داده است.

به گزارش برنا؛ روزنامه الوطن بحرین گزارشی از وضعیت تیم ملی این کشور و مصاف با ایران منتشر کرده است. روزنامه الوطن نوشت بحرین پس از پیروزی مقابل کامبوج تمریناتش را در ورزشگاه الاهلی از سر گرفت. بازیکنانی که در بازی با کامبوج حضور داشتند در این تمرین ریکاوری کردند و دیگر بازیکنان نیز به مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر هلیو سوزا پرداخته اند.

روزنامه الوطن اضافه کرد، تیم ملی فوتبال بحرین به دنبال بهترین آمادگی ذهنی و فنی برای بازی بعدی با ایران است که در بازی قبلی‌اش 3 بر یک هنگ‌کنگ را شکست داد. بحرین بی صبرانه منتظر تکرار پیروزی‌اش برابر ایران پس از برد یک بر صفر در بازی رفت در منامه با گلزنی محمد الحردان از روی نقطه پنالتی است. پیروزی در بازی دوشنبه به بحرین امکان ادامه مبارزه برای صدرنشینی و رسیدن به آرزویش که همان صعود به جام جهانی 2022 است را می‌دهد.

تیم ملی ایران روز دوشنبه به مصاف بحرین می رود. در جدول گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی، بحرین با 6 بازی و 12 امتیاز صدرنشین است. عراق با 5 بازی و 11 امتیاز دوم است و ایران نیز با 5 بازی و 9 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده. پیروزی مقابل بحرین گام بلندی برای ایران در راه رسیدن به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز