عزیزی خادم: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۸۷۰۷
عزیزی خادم: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است
رییس فدراسیون فوتبال گفت:تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و‌ موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

به گزارش برنا؛ شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در بدو ورودش به بحرین گفت: فدراسیون فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفا در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت عزیز ایران تلاش می کنیم. در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون الهام‌بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین اساس توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است. انگیزه بالای بازیکنان تیم‌ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تیم‌ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد. فوتبال ایران تا به‌حال در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین‌المللی نبوده است. فصل حاضر فصل عبور از بحران بوده و رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی است.

عزیزی خادم تاکید کرد: یک ایران، یک ملت، یک هدف؛ تیم‌ملی محبوب در ایران و سربلند در آسیا بوده و عبور از روزمرگی و‌ موفقیت‌های موقتی، دستیابی به مرحله موفقیت‌های پایدار و مستمر از اهداف بزرگ ما است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خطاب به کاروان تیم ملی گفت: وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی‌ و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع‌گرا وعملگرا است. حرکت در مسیر درست با برنامه‌ریزی مناسب از مهمترین برنامه‌هایمان است که به آن می پردازیم. بعد از بازی‌ها، درباره مشکلات، چالش‌ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم عزیز کشورم صحبت می‌کنیم.

 

نظر شما